FP isi blindeaza starurile: Ramos si Pipita chemati la negocieri

Articol scris de jc_florinFeb 9th, 2010

Categorie: Stiri  Etichete: , , ,

Florentino Perez nu se gandeste doar la prezent ci si la viitor. Presedintele clubului madrilen i-a insarcinat pe José Ángel Sánchez si Jorge Valdano sa renegocieze contractele catorva jucatori madrileni. Dupa Pepe si Marcelo care si-au prelungit acordurile cu Real Madrid, urmatorii jucatori chemati la negocieri sunt Sergio Ramos si Gonzalo Higuain.

Impresariat de Andreas Gertsos, argentinianul Gonzalo Higuain este unul dintre jucatorii favoriti ai noului presedinte madrilen. Cu un salariu modest comparativ cu cel al superstarurilor aduse in aceasta vara, Pipita si-a facut pe deplin datoria in ultimii doi ani devenind un jucator de baza ba chiar unul dintre cei mai importanti jucatori ai gruparii madrilene. Perez a realizat transformarea pustiului adus in 2007 si ii va oferi un nou contract valabil pana in 2016 si un salariu de 4 milioane de euro pe sezon. Actualul angajament al argentinianului expira in iunie 2013.

In cazul lui Sergio Ramos lucrurile au intrat deja pe fagasul normal. Fundasului andaluz i-a fost promisa o majorare a contractului sau scadent in 2013 inca de pe vremea lui Ramon Calderon, insa fostul presedinte madrilen nu s-a tinut de cuvant. Revenirea lui Florentino Perez pare sa fii rezolvat aceasta problema, intrucat Jorge Valdano si impresarul lui Sergio, René Ramos (fratele sau) au ajuns deja la un acord pentru prelungirea cu patru ani a contractului sau cu Real Madrid.




112 comentarii »
  1. marca in prima pagina scrie ca valdano sa intalnit ieri cu tatal lui pipita ptr ai renegocia contractul. eu la fel stiam ca tatal lui pipita este impresarul sau.
    acum nu stiu ce sa spun oricum nu acesta este lucrul cel mai important ci….
    FAPTUL CA RAMOS ISI VA REZOLVA PROBLEMELE CU CLUBUL NOSTRU(SI NOI STIM CA AU FOST) IAR CA PIPITA VA JUCA ANI BUNI IN CONTINUARE PE BERNABEU….
    CE PUTEM SA SPUNEM MULTA SANATATE CELOR DOI.
    AVEM UN NUCLEU DE BAZA EXTREM DE TANAR EXPERIMENTAT SI IN FOAME DE TROFEE.
    IKER, ALBIOL, RAMOS, LASS, GRANERO, CRISTIANO, KARIM, PIPITA …CA SA ENUMER REPEDE CATIVA DINTRE EI…..
    SI VINE TARE DIN URMA ….
    SARABIA, MARCOS ALONSO , KAMAL ETC….
    NU SE VEDE RAU….

  2. Sunt curios, cat are Benzema salar? Cred ca Pipita ar merita macar un euro in plus.
    Ce zici Torpy? Merita?

  3. BENZEMA IN JURUL LUI 4 MIL. ACUM IL FACE SI LUI PIPITA…..
    AM SCAPAT DE SALARIU LUI VAN GOL…IAR RAUL SI GUTI DIN VARA VOT PLECA ….
    ACESTA ESTE MOTIVUL. CRED CA AMANDOI DE MANUTA AMERICA SCRIE PE EI….

  4. Buna seara Higuain merita cel putin de doua ori cat are benzema, ce mai, pana si torpyla este de acord.

  5. Muhaha. Stai sa vina Torpy de la scoala, sa vada cum arunca Perez cu banii:-)))

  6. asa-i doctore muhaha ! muhaha !
    sa vina torpyla sa vada cum se arunca cu bani…..
    bani vorbesc bani desfac ……..

  7. Foarte bine !!!! sper sa nu plece nici unul nicodata !!!!!
    ce o sa se enerveze torpy :)

  8. :)))))))) va distrati nu glume, mai doctore, tu nu ai servici ? Toata ziua pe internet, treaba ii asta..

  9. LASA TORPYLA.. SI asa pipita e favoritul tau;)).si e jucator de viitor dar si de nationala:).. iar ramos… nu treb sa mai spunem ceva…..merita pe deplin o marire de salariu..:D

  10. negrule mai face cite un ,,servici” ptr cite un prieten …ptr sotie ..ii mai face cite un ,,servici”…..
    uita-te la foto si vezi ca lucreaza doctorul……
    si bine cu rost nu fara rost ca alti ….
    cu 40 cauciucuri in buzunar…..

  11. hoho :x cea mai buna veste de astazi

  12. stai sa vezi daca luam champions league cate contracte o sa creasca =))
    in fine e normal sa aiba contracte mari jucatori importanti… da asta inseamna sa plece alti si sa vina canterani in locul lor, lucru care mie sincer imi convine de minune…

  13. Din pacate, sunt la scarbici negrule. Din fericire, azi e lejer. Mai stau si eu degeaba ce naiba:-)))

  14. Ce oameni, sa fii la servici si sa nu iti fac treaba, tot stai pe internet, normal ca nu se produce nimic in tara asta :))

  15. chiar merita o marire de salariu higuain.

  16. Pai nu lucru in productie negrule. Sunt un fel de consultant. Deci dau mult din gura:-)))

  17. :))) Deci nimic nu faci.

  18. Mie nu imi vine sa cred ca Higuain are un salariu de 1-1,5 milioane cat am auzit. Perez trebuia sa ii faca din vara un salariu mai amre dar probabil nu au mai ramas bani dupa ce a cheltuit atat :) Si 4 milioane mi se pare putin pt ce face Gonzalo la Real, un atacant de talia lui merita minim 6 milioane avand in vedere ce salarii au cei mai buni atacanti in acest moment.

  19. Pipita e cel mai bun “transer” din acest sezon! ;) Nu Claudia?

  20. imi doresc ca raul sa ramana la real si sa marcheze 27 de goluri ca sa fie cel mai marcator all-time la liga

  21. SA iti aude Cel De Sus , pardon, sa vada postul tau si sa il indeplineasca anonim, dar nu prea cred ca o sa ajunga totusi…nu prea mai au chef suporterii de recorduri personale, toti doresc sa vada echipa acolo unde ii locu.

  22. Ce-aveti mah cu pustiu` (Torphyla) ?!?! :D
    E normal sa-l ingrijoreze de sanatatea financiara a clubului :)
    Oricum cei doi merita banii pe care ii vor castiga de acum incolo…

    @ Evan
    Da, la prima vedere 1,5 mil e un salariu “mic” pentru Higuain, dar gandeste-te ca are numai 22 de ani (abia impliniti in decembrie)… Poate ca-i mai bine ca nu a fost rasfatat cu bani si prea multa atentie cum s-a intamplat cu Robinho …
    La varsta asta trebe sa se gandeasca mai mult la fotbal si mai putin la bani … Pana la urma, forma sportiva din tinerete ii aduce contracte mari spre mijlocul carierei… 4 mil e ok pentru Higuain, urmatorul contract cu siguranta va fi mai mare !

  23. @Roberto Carlos, adevar graiti d-stra. Dar cat despre torpyla - el este un fel de `nu nu nu` numai cum zic eu ii bine, si daca nu face asa, are impresia ca nu ii cum merge treaba, dar in fond si la urma urmei, totul se rezuma la bani la acest nivel….prea putine adevarate caractere ce mai joaca fotbal din placere, mai devreme sau mai tarziu si higuain o sa ajunga acolo, eu nu as vrea sa il vad niciodata acolo, dar va ajunge….toti o dau in bani…

  24. Sergio Ramos in scurt timp va deveni cel mai bun fundas din lume iar Higuain unul dintre cei mai buni atacanti.
    Sunt soper fericit ca FP vrea sa isi tina cat mai mult timp cu putinta asemenea jucatori in marea casa a Santiago Bernabeu.

  25. Merita baietii din plin marirea salariilor mai ales ca in ultimul timp apar tot felul de zvonuri cum ca Higuain e dorit de echipa cu tare etc.
    Asa cel putin o perioada poate sta si Florentino Perez linistit .

  26. Higuain o sa aiba mai putin decat pepe?Sau ma insel?

  27. Eu cred ca am descoperit cheia subcesului la Real Madrid.
    Spre exemplu Higuain si Ramos au venit cam pe la 19 ani la Real.
    Atunci cand au venit ereau doar niste pusti dar real ia crescut si akum au o prestanta excelenta.
    Ma bucur ca perez la cumparat care parca are si el tot 19 ani si sa vedeti ca canto o sa vina la real in 2 ani va deveni si el un jucator la fer de excelent.
    Deci eu zic ca cel mai bine ar fi ca real sa aduca in continuare jucatori de 18,19,20 ani si sa ii ridice daca cu cei din propia pepiniera nu pot reusi.

  28. # gabipetre pe February 9th, 2010 at 10:48 am:
    Pipita e cel mai bun “transer” din acest sezon! ;) Nu Claudia?

    de cand a venit la real e cel mai bun transfer in fiecare sezon ;)

  29. Nu te inseli spynes. Daca ii face 4 mil salar o sa ia cu 1,5 mai putin ca Pepe parca.

  30. doi jucatori care merita imbunatatirea contractului…

  31. Parca 5.1 milioane i-au facut lui Pepe. Oricum, clar va avea mai mult decat Higuain.
    @Roberto Carlos,
    Pai si Messi are tot 22 de ani si are 10.5 milioane salariu la Barca :D Deci macar un 6 ar merita si Higuain :)

  32. @ Ms Doctoracu.Observ multe intepaturi la torpyla privitor la salarii insa realitatea este ca oameni astia nu merita salariile astea…doar legile marketingului au facut din niste jucatori de fotbal oameni f bogati.Salarii de genul asta poate merita doctori,pompieri sau alte categorii de oameni care fac cu adevarat ceva pt restul nu cei care presteaza intr-un show…cu mai multa sau mai putina determinare.
    Revenind insa la realitate si lasand la o parte moralitatea in toata treaba asta …incep sa vad niste idiotenii si in cadrul structuri fotbalistice privitor la salarii.
    Ca sa fiu mai concret: cum poate un FUNDAS CENTRAL ce a stat 6 etape pe tusa pt ca a avut “un impuls” ;ce este accidentat si nu are cu ce sa isi ajute echipa ;ce este mai putin dotat valoric (cu ref la calitatile fotbalistice) decat un mijlocas sau atacant sa aiba un salariu mai mare decat un jucator care a fost determinant in sezonul trecut,ce joaca f bine si in sezonul actual ba chiar mai mult ce creste de la meci la meci si este si mai dotat fotbalistic ?
    Responsabilitatea unui fundas central este mare …insa pepe a gafat constant atunci cand a contat:ex meciul cu liverpool .Salariu mare merita un fundas central f sigur ce isi asigura echipa..un fundas de top 5 gen:puyol,terry,nesta

  33. Higuain nu merita 6 milioane decat daca ajunge titular insa pepe CU SIGURANTA NU MERITA SALARIU ALA INCA

  34. SIGUR MAI PUTIN DECIT PEPE DAR CE VOI VRETI SA I-A MAI MULT CA PEPE
    PEPE ESTE UNUL IN LUMEA ASTA SI ESTE PLATIT REGESTE PTR CA ESTE UN REGE!!!!!
    HUHAHA!!!!!
    MUHAHA!!!!

  35. RASPUNSUL SPYNES ESTE CA CEI DIN CONDUCERE IL VAD PE PEPE CA UN JUCATOR DIN CATEGORIA SPUSA DE TINE :
    PUYOL TERRY NESTA ….ETC.
    DEGEABA TU CONSIDERI CA EL NU ARE NU STIU CE CALITATE DACA CEI DE ACOLO NU VAD ACEST LUCRU.
    DAR MAI STIU UN LUCRU . DE OBICEI SE MAI DISCUTA PRIN VESTIARE , SE RECUNOASTE SAU NU SE RECUOASTE VALOAREA CUIVA , SE MAI VORBESTE PE LA COLTURI ETC.
    DIN CATE INTELEG PEPE ESTE EXTREM DE APRECIAT DE RAMOS, ALBIOL, GARAY, XABI….GUTI, RAUL…
    POATE DIN ACEASTA CAUZA….

  36. pepe isi mrita salariul nu uitati!!!

  37. Pepe are vreo 4-5 ani in plus fata de Higuain si de aia are salariu mai mare :)))

  38. Cu siguranta are salariu prea mic pt ceea ce face la Real ( Pipita ) :)

  39. bun..deci m-am intors..

    …eu zic k au fakt bn k le-a marit contratele si le-a prelungit…si e bn k nu a exagerat..

    ..si a zis si @spynes pe February 9th, 2010 at 2:00 pm: ..ce aveam eu de spus,in mare parte…

    @madrilianul pe February 9th, 2010 at 2:10 pm:

    dc?..

  40. @torpy- pai cum de ce in ultimi ani de shi am avut niste jaloane ca heinze sau canavaro pepe a dus tot greu din spate desi am luat o caruta de goluri fara el adversarii ne ingropau de vii ,pepe a fost si este un fundas ff bun…

  41. u ai citit ce a scris spynes??…

    ..ti se pare normal k un jucat…kre,in 3 sezoane sau de cand e el la real..sa stea mai mult in afara terenului..sa aibe acte de indisciplina..sa mai fie si accidentat..si apoi sa i se mareasca salariul de 3 ori..dupa ce si-asa au platit o suma imensa pe el..
    ..pepe e un fundas bun..da’ clar nu merita un asemenea salariu,cum si mai clar nu valoreaza 30 de milioane..

    ..nici puyol nu face 30 de milioane..si puyol e scula de fotbalist..spre deosebire de pepe..

    ..e o diferenta k de la cer la pamant..pasiune,fortza,daruire,spirit de lider,sacrificiu,joc in echipa..o fortza a naturii acest puyol..kre spre deosebire de pepe..nu valoreaza 30 de mil..deci,iti dai seama..

    ..pepe,la cat e el de mare..cade din picioare la fiecare duel,k sa nu mai spun de gafe,cartonase rosii si autogoluri..

    ..crede-ma k pepe asta mi-a fakt capu’ patrat pana acum..

    ..pt mn,pepe intra in aceiasi categorie cu gravesen,cassano,pavon si mejia…

  42. Uhhh,bine ca i se prelungeste contractul lui Pipita , ca m-am saturat de atitea zvonuri cum ca il vrea Juve , Arsenal , sau mai stiu eu cine …

  43. # Torpyla™ pe February 9th, 2010 at 2:50 pm:

    u ai citit ce a scris spynes??…

    ..ti se pare normal k un jucat…kre,in 3 sezoane sau de cand e el la real..sa stea mai mult in afara terenului..sa aibe acte de indisciplina..sa mai fie si accidentat..si apoi sa i se mareasca salariul de 3 ori..dupa ce si-asa au platit o suma imensa pe el..
    ..pepe e un fundas bun..da’ clar nu merita un asemenea salariu,cum si mai clar nu valoreaza 30 de milioane..

    ..nici puyol nu face 30 de milioane..si puyol e scula de fotbalist..spre deosebire de pepe..

    ..e o diferenta k de la cer la pamant..pasiune,fortza,daruire,spirit de lider,sacrificiu,joc in echipa..o fortza a naturii acest puyol..kre spre deosebire de pepe..nu valoreaza 30 de mil..deci,iti dai seama..

    ..pepe,la cat e el de mare..cade din picioare la fiecare duel,k sa nu mai spun de gafe,cartonase rosii si autogoluri..

    ..crede-ma k pepe asta mi-a fakt capu’ patrat pana acum..

    ..pt mn,pepe intra in aceiasi categorie cu gravesen,cassano,pavon si mejia…

    CEA MAI TARE PE ZIUA DE AZI !

  44. pe defensa scrie, ca Mourinho il vrea pe Mata la Inter ;)

  45. daca tie nu-ti place cum joaca pepe , asta nu inseamna ca nu e bun !

  46. Nimeni nu a spus ca pepe e un fundas prost insa sa fim REALISTI.Deocamdata NU A ARATAT ca este in primi fundasi..personal eu nici nu cred ca va ajunge vreodata in primi dar asta e altceva.Cand va demonstra atunci sa castige atat ..dar pana atunci nu merita bani aia.Scuze gen nu avea cu cine sau eu mai stiu ce nu sunt pertinente…pt ca daca nu a jucat niciodata la nivel inalt atunci cum putem stii ca este printre primii? IPOTETIC?Lucrurile in fotbal nu pot fi luate ipotetic..pt ca tot ipotetic realul poate are cel mai bun lot..si cu toate astea nu suntem cu prima sansa la castigarea CL-ului.Deocamdata la RM pepe a fost un fundas ok care in unele meciuri mari a gafat..a avut probleme de indisciplina dar ce a reusit f bine sa se integreze in grup.

  47. Parerea mea, ca neamtul de la noi merita mai multe sanse sa joace titular, nici eu nu vad la pepe atatea calitati….

  48. @Motanu. Pepe deocamdata nu e in primi 5 ..cand o sa demonstreze atunci sa castige atat nu acum.Sincer conducerea face oricum ce vrea..nu ma intreaba pe mine insa sunt convins ca oricat de mult ai crede intr-un fotbalist nu ai voie sa il pui printre primi pana NU CONFIRMA.Si robinho se vedea printre primi..la fel si agentul lui si uite unde a ajuns.
    @Torpyla …comparatia cu gravesen sau pavon sau mejia este f disproportionata…brazilianul este peste toti cu 10 clase..hai sa nu exageram.Pavon si Mejia nu au avut si nici nu vor avea vreodata sansa sa fie printre primi pt ca nu au ce le trebuie in schimb pepe POATE AVEA calitatile necesare.Cassano sigur le are insa nu si le-a materializat.

  49. lui cassano ii merge bine acum ,dar daca ar fi mai disciplinat ar fi cel mai bun atacant din italia

  50. @razvy

    eu nu am spus k nu e bun..am spus k nu e atat de bun..

    @spynes

    cassano e un alt caz robinho..

    @pepe poate ajunge mare,nu cel mai mare..da’ poate ajunge mare..da’ nu atat de mare…incat sa valoreze atat..

  51. Fundasi mai buni decat Pepe la ora actuala ar putea fi : Terry , Puyol , Chiellini , Pique , Vidic , Ferdinand , Nesta , Carvalho , Lucio si Mertesacker … eventual si Ramos central . Cam atat . Altii nu cred . Deci , Pepe e in top 12 mondial , sa zicem . Dintre cei 11 , doar Mertesacker sau Vidic cred ca sunt accesibili pentru Real Madrid . Mie nu imi place Vidic , e nesigur , iar unu la unu cu adversarul este varza , comparativ cu majoritatea fundasilor centrali de clasa mondiala . Insa valoare are , e clar , doar nu a fost degeaba cel mai bun fundas din Premier League in sezonul trecut . Asa ca , Pepe sta bine acolo , zic eu . Daca vine Vidic si Ramos joaca central , e altceva , dar ma indoiesc ca Pepe poate fi tinut rezerva , la valoarea lui . Eventual , sa fie vandut . Mourinho e fanul lui , din cate stiu eu .

  52. sa se duca la inter atunci..eu n-am nici o problema..

    ..dak mai scoatem si o caruta de bani pt el…tot respectul pt moratti..:))..da’ ramos e peste el,albiol e peste el..si garay poate ajunge peste el..

    ..eu unul,nu-l mai vad pe pepe sa mai revina,nici makr la nivelul la kre era deja..

  53. Pipita 4 mil?…deocamdata este bine dar daca va juk in acelasi mod ca si pana acum…sa ne gandim serios ce facem…multe cluburi stau cu ochii pe el…si la urma urmei Perez a mai facut greseli…

  54. Albiol nu cred ca e peste Pepe . Poate mai incolo , dar trebuie sa mai creasca .

  55. Sorine - albiol a fost capitam la Valencia, si cel putin inainte sa ajunga la Real avea meciuri mult mai bune ca pepe, pepe langa canavaro , erau asa cu egal intre ei !

  56. Pepe a fost mult peste Cannavaro , sa fim seriosi . In fine , parerea voastra !

  57. Cam mult a gresit anul trecut, impreuna cu cannavaro cu tot.

  58. Aoleu! Oameni buni… ce stire, ce stire! Tre’ sa ma tin bine. :D Ai dreptate, Gabi, asa este. :P Ce poate fi mai frumos de atat? Eu lui Gonzalo ii faceam contract pe viata daca eram in locul lui Perez. :D Higuain e cel mai bun transfer din 2007 incoace. Sergio merita sa si-l prelungeasca mai ales ca in ultima vreme a dat dovada de mai multe lucruri. Revine la forma lui cea buna. :) Hala Madrid!

  59. da ziceti cne ii torpyla :d

  60. sezonul trecut pepe si iker au tinut toata apararea…..albiol nu ii peste pepe atata timp cat nu are viteza lui, nu are forta lui…pepe paote sai faca fatza unui drogba sau rooney insa pe albiol nul vad….

  61. @EL14
    Torpyla e Torpyla . ;)

  62. eu..de ce?..

  63. Torpy , se vorbea despre tine la inceputul articolului , cred ca de asta .

  64. kneo..cu toata fortza lui..e un prostanac..e un papa lapte..cade la fiecare duel aerian…
    …il culegi de pe jos la orice duel..

    …hai sa-ti zic ceva…

    …singurul lucru la kre exceleaza pepe e modul in kre iese cu mingea la picior…din aparare..

    .atat…

    ..dak da de un drogba…se lasa de fotbal dupa aia..

    ..de fapt,nici nu s-a apucat inca..

  65. stiu..am vazut;))…

    ..e bn k ma retine lumea..cred..sper..:-s..

  66. @kneo,trebuia sa-l vezi in 2007:))nu inteleg de ce nu aveti incredere in albiol,o fi el mai firav,da are un plasament bun un control bun al mingii si ceva ce n-are Pepe-stil.

  67. sa stea cat mai mult la noi sunt doi jucatori extraordinari!!!

  68. Torpy , te rog sa ma crezi ca mi-as dori sa fiu in locul lui Pepe , sa joc la Real , sa castig atatia bani . M-ar durea la bascheta ca X sau Y nu ma suporta . Degeaba ne obosim sa criticam fotbalisti , pentru ca nu le pasa si bine fac . Pepe joaca cat poate el de bine , sunt sigur . Daca mai mult de atat nu poate , ce sa-i facem acum ? Ars pe rug , tortura inimaginabila pentru totdeauna la el ! Alte propuneri , va rog ?!

  69. @ Sorin..eu unul doar imi dau cu parerea nu cred ca l-am jignit.Cred ca am dreptul asta..din cate stiu asta e un act democratic.Nu imi place pepe…nu mi se pare un fundas INTELIGENT….este un fundas care nu analizeaza bine situatiile grele.Mie imi plac fundasi gen cannavaro nesta puyol iar langa ei un stam sau un terry.Este parerea mea SI AM ARGUMENTE SI EXEMPLE care sa imi sustina afirmatiile.Ca pe pepe nu il doare nicaieri stiu…ca nu le pasa nush daca bine fac ..ca pana la urma daca nu s-ar mai duce nimeni pe stadion de ce meserie s-ar apuca?In fine ..eu de ex mai ales ca esti fan juve de ex il apreciez extraordinar de mult pe chiellini..si mi-as dori un cuplu albiol chiellini f mult.

  70. eu sunt multumit si cu abiol-e.garay…sau s.ramos - albiol/garay…chiar nu as fi suparat..

  71. nush dak spynes a spus-o pe asta..da’ nu o sa o uit niciodata..

    ..lui pepe i se potriveste de minune zicala “pumnii mei minte nu are”..

    ..respect..

  72. Spynes , macar pe Chiellini sa-l mai avem si noi in aparare , ca in rest … of , of !
    Da , nu te contrazic . Nesta , de exemplu , este fundasul meu preferat . Are stil , eleganta !

  73. mie in momentul de fata ma fascineaza s.ramos…sunt ferm convins k dak ar ramane in centru…ar fi cel mai bun din lume..chiar si peste puyol,terry si cine mai vreti voi..si peste zeul arhipreamarit..pepe…

    ..eu cred k s.ramos ar trebuii sa joace in centru..fizikul il recomanda pt asa ceva..
    ..e masiv,e agil,are viteza,are viziune de joc,e bataios,are spirit de luptator,da bn cu tzeasta..le are pe toate pt un fundas central..

    ..iar,k sa fi cel mai bun din lume,nu cred k e usor,iar eu il vad sincer capabil sa ajunga cel mai bun din lume..
    ..in momentul de fata il vad in top 5..
    1.puyol
    2.terry
    3.nesta
    4.s.ramos
    5.vidic

  74. mersi torpyla

  75. Torpy , acum o luna pe 1 era Vidic in topul tau , iar Chiellini era in top 4 . S-a schimbat chiar atat de radical ?
    Eu zic ca Terry si Puyol sunt sensibil egali ca valoare , nu stiu pe cine sa aleg dintre ei . Parca un mic plus pentru Terry , in opinia mea . Oricum , sunt cei mai buni la ora actuala , probabil .

  76. Torpyla puyol nu merita deloc locu 1 ramos ii mai bun barcelona nici nu il foloseste
    !!!!!!!!!Hala Madrid!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  77. pai..vidic m-a dezamagit mult..
    ..i s-a urcat si lui fotbalul la cap..

    ..iar chiellini…nu poate sa dea randament maxim intr-o echipa pe kre o are juventus..

    ..de fapt..aia nu e echipa..e o adunatura de staruri supra-evaluate..

    …melo,grosso,amauri(cred k s.ramos are mai multe goluri marcate in toata cariera dekt amauri in toata cariera),camoranesi..
    ..aveti si jucatori buni…chiellini,diego,del piero(da’ are si el o varsta),BUFFON,caceres,marchisio,sissoko..insa,nu sunteti o echipa..nu jucati impreuna..

  78. EL14…u de unde ai aparut?..

    ..unde ai vazut u k barca nu-l foloseste pe puyol??..

    ..il foloseste chiar si fundas central si fundas dreapta…uita-te duminica la meci sa vezi unde o sa joace..

  79. vrea careva in campionat fifa 2008 ? :) id miclaus_razvan_sergiu

  80. da cu getafe nu lo folosit:D

  81. si nici cu gijon

  82. pai chestia asta se numeste sistem de rotatie..insa dak nu ma insel…era suspendat pt meciul cu getafe..

    …pep guardiola nu incepe echipa cu messi,ibra,xavi,iniesta sau dani alves…
    ..incepe cu puyol-pique..si apoi,restul…

  83. u sti kre a fost omul meciului din El Clasico din sezonul asta?…

    …nu a fost nici C.Ronaldo,nici Messi,nici ibrahimovic,nici xavi,nici casillas,nici valdes..etc..

    ..a fost PUYOL…iar dupa meciul ala..fundasul asta,kre e o adevarata forta a naturii..merita statuie in fata stadionului Camp Nou…

  84. adika amu ce tot vb de barca dara ii saitu lui Real Madrid
    sii ii despre sergio si pipita
    !!!!!!!!!Hala Madrid!!!!!!!!!!!!!!!

  85. @SPYNES IN GENERAL SUNT DE ACORD CU TINE DOAR CA VALDANO. PARDEZA , PEREZ SI JUCATORI DE MINE MENTIONATI NU SUNT.
    IN PLUS OAMENI DE PRESA DIN SPANIA IL APRECIAZA ENORM.
    ASTAZI AU VORBIT JUMATATE DE ORA NUMAI DE PEPE …LA RADIO.

    RESTU ESTE CE GANDIM NOI CE FEL VEDEM FOTBALUL FIECARE ETC.
    AM VAZUT AICI PRONUTINDU-SE NUMELE LUI NESTA ACUM….
    CRED CA NESTA ACUM ESTE MULT SUB NESTA DE ACUM 3-4 ANI IN URMA .
    VIDICI MIE NU-MI PLACE UNU LA UNU ESTE MODEST DAR A FOST ALES FUNDASUL ANULUI PRIN ANGLIA . GUSTURI SI GUSTURI….

  86. Torpy , Juve nu e o echipa de staruri supraevaluate . Juve nu prea are staruri . Mai degraba non-valori . Asta o spun toti , mai putin conducatorii lui Juve .
    Camoranesi intra in categoria lui Del Piero , Trezeguet , etc … presupun ca nu iti place , dar Camo e de super clasa . Pacat ca face 34 de ani . Cand joaca , joaca , nu gluma .
    Melo Grosso , Amauri , Melo , de acord , dar Camo ??? Hai sa ne uitam impreuna la meciuri . Camo e printre putinii care a jucat in acest sezon , cand nu a fpst accidentat .
    Juve are asa :
    - artileria grea ( pe astia nu ii poti da afara , nu ai voie ) : Del Piero , Buffon , Trezeguet , Camoranesi ( ne bazam pe ei pana in 2011 , nu mai tarziu , cu exceptia lui Buffon ) ;
    - viitorul : Chiellini , Marchisio , Diego , Sissoko , Caceres , Giovinco , Candreva si poate De Ceglie ( dar nu joaca nimic ; ar fi mai bine sa fie vandut ; un schimb cu Criscito ar fi super ) ;
    - Iaquinta , care a jucat ireprosabil de-a lungul timpului la Juve ;
    + portarul de rezerva Maninnger ; JOS PALARIA in fata lui !
    - tineri imprumutati ( Ariaudo , Ekdal , Daud ) si tineri de la echipa a doua ( Immobile , Marrone , Esposito , Boniperti , Yago , Bamba , Giuseppe Giovinco , F. Rossi , Pinsoglio , Giandonato ) .
    Din lotul actual , OUT TOTI , TOTI ! E nevoie de reconstructie .

  87. De acord , Motane . Nesta a scazut foarte mult din cauza varstei , a accidentarilor si a formei slabe in care s-a aflat Milanul in ultimii ani .

  88. mie camoranesi mi se pare umflat de presa..adik,da’..a fost la vremea lui…da’ pe mn ma lasa rece..

    ..park el ar fi nush ce mare jucator..iar,k si caracter..e cam ZERO barat..
    ..nu mai stiu in ce meci l-am vazut k a luat un rosu..da’ urat rau de tot gestul lui…
    ..intra la rupere..nu se gandeste la viitorul adversarului,dak o sa mai poata juca vreodata fotbal..
    ..knd se baga intr-un tackling..e dezastru..el si cu matterazi..2 ciobani..

  89. @Torpyla

    Total deacord cu tn in ceea ce il priveste pe Ramos…fundas central e meseria lui frate acolo e cu adevarat fotbalist…lov de cap f buna,e rapid,are tehnica ireprosabila pentru un fundas,nu se complica cand nu e cazul(are si mom de nebunie ca oricare alt fundas,chiar daca nu ar trebui),e puternic….are fizik de fundas ce sa mai vorbim…..

    …parerea mea este ca pe postul de fundas central in momentul de fata Terry si Puyol sunt cu siguranta cei mai buni din lume…

  90. Torpy , imi pare rau , dar esti prost informat . Poate s-a intamplat odata , dar te asigur ca Mauro nu este asa cum il descrii tu . Si nu e umflat de presa . Din moment ce Lippi il convoaca la nationala , e clar ca e fotbalist ! Am incredere in Marcello Lippi , un mare antrenor . Uita-te la meciuri cu Camo la Juve . Ma indoiesc ca l-ai vazut cum a jucat acest sezon . Altfel , nu cred ca mai spuneai ceea ce ai spus . Nu mai este ce a fost , dar tu ai mers prea departe .
    Tu tragi concluzia falsa ca daca tie nu iti place un fotbalist , acel fotbalist nu are valoare .

  91. eu nu am spus k nu are valoare..eu l-as baga pe camoranesi in exact aceiasi oala cu pepe…si cu asta am spus tot..

  92. @Motanu.Un lucru este cert indiferent de gusturi si de clientelismul mediatic: PEPE NU A DEMONSTRAT NIMIC! Nu conteaza daca mie nu imi place sau ca tuturor de la radio le place REALITATEA este ca nu a demonstrat nimic.In schimb a avut cateva gafe monumentale….Il poate compara cineva acum pe pepe cu puyol are cineva tupeul asta? pe pepe cu terry? pe pepe cu carvalho? deocamdata portughezo-brazilianul nu a demonstrat la nivel inalt ca are clasa si pana nu o va face NU INTELEG de ce ar merita un salariu de star.
    @Sorin…ce sa zic de chiellini …e unul din preferati mei si mi-l doresc la madrid asa cum tu iti doresti sa ramana..e normal.
    About Vidic: nici mie nu imi place in mod deosebit INSA cu un fundas tehnic cu viziune langa se completeaza perfect..La el punctul slab sunt duelurile unu la unu ..si alt aspect la care nu exceleaza este felul in care iese din aparare.Daca cineva ii ia din atributiile astea atunci este f valoros.Daca el nu trebuie sa fie fundasul care intampina adversarul si i se permite sa stea pe spate iar in faza de atac nu el este cel care iese cu mingea din aparare atunci este un fundas fff valoros.Cam asta e parerea mea.
    Despre camoranesi: un fotbalist fenomenal ….cu tehnica viteza determinare .Unul dintre cei mai buni mijlocasi de banda pe care i-am vazut vreodata..alaturi de vicente sau nedved

  93. Pai , despre Pepe ai spus acelasi lucru , ca nu are valoare , ca ar fi bine sa plece de la Real . Daca il bagi in aceeasi oala cu Pepe , e clar cum il consideri pe argentinian .
    SI ZIDANE A FACUT UN GEST ORIBIL LA MATERAZZI si in trecut la Juve , iar pe el nu il judeci atat de aspru precum pe Camo sau Pepe Pentru un simplu gest . Orice om mai greseste . Tu nu ai facut nimic oribil la nervi niciodata ? Camo nu e asa , de obicei , te asigur . E exemplar pe teren , foarte sportiv si muncitor . Daca nu avea caracter , nu ramanea cu Juve in Serie B .

  94. crede-ma k nu am batut pe nimeni la nervi..pe terenul de fotbal..

    ..si zidane..el…ne-a aratat destule pt kre sa-l tinem minte..
    …ne-a fakt sa ne amintim de maiestria lui si nu de gestul ala..desi nimeni nu o sa-l uite vreodata..

  95. Sorine- nu te supara, la cum ai zis tu, cannavaro deci nu are NICI UN CARATER !!!!

  96. Pai si Camo nu a facut destule ? A jucat la Juve ani de zile exceptional , a jucat cu Juve in Serie B . Pentru mine e suficient . El a jucat cat a putut de bine , asta e valoarea lui .
    Adica cum : daca ai valoare , te scuzam ca mai rupi niste capete , dar daca nu ai , gata , ars pe rug ? Nu mi se pare just . Indiferent ca e vorba de Zidane sau Nicolita , regulamentul e acelasi , iar tratamentul tot acelasi trebuie sa fie . Ca se intampla odata , de doua ori … ce sa-i faci … unii nu se pot abtine , pur si simplu , nu pot . Nu toti sunt atat de calmi precum Raul .

  97. Omul a vrut sa ia Balonul de Aur . Eu nu judec in alb sau negru , ci in alb si negru . Trebuie sa tinem cont de circumstante , totusi .
    Cred ca imi permit sa pun o bila alba la caracterul lui Camo , daca acesta a ramas cu Juve in Serie B , nu ?

  98. Ai dreptate sorin, dar parca numai in italia stie cano juca !

  99. Cannavaro ? Parca nu mai stie niciunde . Mai nimereste cate un meci , dar are omul aproape 37 de ani . I-a trecut vremea .

  100. acum 5 ani in urma puyol nu era la nivelul de acum nu demonstrase nimic juca in nationala spaniei si la barca …barca nu castigase nimic iar el facea destule gafe….
    mult mai multe decit pepe jucand intr-un fotbal in care sa nascut….
    @ cannavaro pe la 27 ani juca la o parma…..in nationala era rezerva…..
    si exemplele pot continua. intr-o echipa care nu castiga nu te ajuta este greu sa iesi in evidenta.
    cind echipa este de looseri …ies in evidenta gafele acelea iti ramin pe retina.
    am s-o repet la nesfarsit pepe de cind este la real nu a fost ajutat deloc nici de sistem nici de stil nici de echipa.
    daca il i-au si-l pun la chelsea ultimilor 5 ani iese printre primi 5 din lume…..
    daca il i-au si-l pun in sistemul lui manchester la fel.
    daca il duc la barca linga puyol garantez ca iese la fel…..
    in restu . il apreciaza mou, il apreciaza ferguson…la vrut acolo cind noi l-am luat….
    am spus nici mie numi place cind cade si cind nu tatoneaza . dar de multe ori cind nu tatoneaza este iesit din zona lui. este obligat la o intrare decisiva….
    @ spui de vidici…..DAR DE CE SA NU JOC CU ALBIOL SAU GARAY ….LINGA UN FUNDAS CEREBRAL.
    CE A DEMONSTRAT PEPE . JOACA ORIUNDE DE LA MIJLOC IN JOS IN NATIONALA PORTUGALIEI SI II ESTE PRELUNGIT CONTRACTUL LA UNUL DINTRE CELE MAI MARI CLUBURI ALE LUMII .
    DE CATRE CINE . DE CATRE RESPONSABILI CLUBULUI. CARE EU PERSONAL CRED CA AU MOTIVELE LOR. LE-A DEMONSTRAT PEPE VREO CEVA .
    SAU LE CONTESTAM CUNOSTINTELE FOTBALISTICE A CELOR DE ACOLO.
    CRED CA NU A DAT SPAGA PEPE LUI VALDANO SA-I FACA LOBBY LA PEREZ.
    @ CAMMORANESI MARFA DE FOTBALIST .
    SI ATAT .

  101. stie cineva vreun site cu situatia cartonaselor din Primera?

  102. ANDREI CAUTA AICI….

    h ttp://www.as.com/estadisticas/estadisticas_jugadores.html?categoria=2&fase=0229

    NU SSTIU DACA VEI GASI DAR PE AICI GASESC EU DE TOATE . CE MA INTERESEAZA PE MINE BINENTELES….

  103. Motane eu spun una si tu intelegi alta. Ca sa fiu mai clar:Puyol cand era “mic ” avea salariul de acum al lui pepe? dar cannavaro? si exemplele pot continua.Eu am spus ca nu merita salariul ala astronomic pt ca INCA NU A DEMONSTRAT…cand si DACA va ajunge la nivelul la care au fost jucatori precum cannavaro sau la care inca este puyol atunci sa castige atat …
    @vidic: eu nu am spus : SA VINA VIDIC..am exemplificat doar cum as juca eu cu el…repet NU SUNT FAN VIDIC.
    AI spus:”daca il i-au si-l pun la chelsea ultimilor 5 ani iese printre primi 5 din lume…..
    daca il i-au si-l pun in sistemul lui manchester la fel.
    daca il duc la barca linga puyol garantez ca iese la fel…..”
    Imi pare rau dar DACA si cu PARCA se plimbau intr-o barca motane…SUNT IPOTEZE DOAR…si atat .Poate ca ai dreptate si nu te contrazic dar nici nu poti spune PRIN ASTA ca PEPE este printre primi fundasi din lume..nu este un argument verosimil prin simplul fapt ca este IREAL.
    Ai spus ca este polivalent..si este o chestie importanta si sunt de acord…si mai are si multe alte calitati: control al balonului,agilitate,joc aerian..iese din aparare cu capul sus …dar eu nu am spus ca nu are valoare…am spus doar ca nu este in primi fundasi si totusi deja castiga realativ cat castiga cei mai valorosi fundasi din lume.
    Nu ti se pare STUPID ca un jucator ca HIGUAIN care A DEMONSTRAT si inca o face si el JUCAND IN ACEASI ECHIPA( si sa nu imi spui ca anul trecut aveam mare scula de fotbalisti in atac iar la mijloc era dezastru..deci pase slabe calitativ)CASTIGA MAI PUTIN decat pepe?EU zic ca da..
    REPET: cand pepe o sa poata fi pus langa puyol nesta sau cannavaro atunci sa castige salariul asta..nu acum.Deocamdata nu e acolo si aspectul asta nu e o parere personala…e REALITATEA…Parerea mea personala..este ca niciodata nu va ajunge la nivelul la care au ajuns cei enumerati mai sus…dar este doar parerea mea…si nu are legatura cu nedumerirea mea privitoare la salariul jucatorului

  104. # andrei pe Febrary 9th, 2010 at 8:09 pm:
    stie cineva vreun site cu situatia cartonaselor din Primera?

    uita-te pe eurosport.ro

  105. SI EU CRED CA SALARIU ESTE MARE . DE ACORD.
    DAR CRED CA ASA AU VRUT VALDANO SI PEREZ . ASA AU EVALUAT EI. PINA ACUM PEPE SI PIPITA AVEAU ACELASI SALARIU …LA FEL CA UN POST CA AL TAU DE MAI SUS CRED CA FUNDASI AR TREBUI SA FIE CU PUTIN SUB CE CASTIGA UN VARF. POATE SA LUAT IN CONSIDERATIE VARSTA.
    DEOCAMDATA PEPE CASTIGA TOT CIT PIPITA SE PARE CA DIN VARA VA CASTIGA MAI MULT CU 1 MIL EURO .
    CRED CA SI VARSTA LUI PIPITA A CONTAT.
    INCA NU ESTE CEVA CERT CIT VA FI CONTRACTUL.
    @ cred ca salariile in fotbal sunt destul de mari . inafara celor ce se platesc singuri celelalte cred ca sunt marisoare dar ce putem face . asa se plateste acum.
    @ cind spun ca luat si dus in alta parte intelegi ce vreau sa spun .
    conteaza enorm echipa in care joci. cum se apara echipa , cu cine , forma jucatorilor, etc.
    noi am avut o echipa rupta in doua pina la juande care sa recunoastem a reusit sa stranga liniile chiar daca am avut doua sincope …datorate de calitatea jucatorilor din echipa noastra nu ale lui pepe.
    pe linia de fund benzile au fost vraiste iar jucatorul de linga pepe sa recunoastem nu de nivelul la care ne asteptam….
    este greu sa joci intr-o defensiva cu o mina moarta dar cu 2 sau chiar cu trei. fara sprijin defensiv…pina la venirea lui lass …..eram subtiri acolo. cei din fata nici macar presing nu faceau . etc….
    VOM VEDEA CE VA FI.
    MIE PERSONAL IMI PLACE PEPE CA SI LUCIO DE EXEMPLU.
    CRED IN EL SI IMI PARE RAU CA SA ACCIDENTAT ACUM CIND NU MAI AVEA NICI O SCUZA . IN FORMULA RAMOS-PEPE-ALBIOL-ARBELOA . CU XABI - LASS IN FATA GRANERO -KAKA PEPE NU MAI AVEA SCUZE…….

    SA SE REFACA SI VOM VEDEA CE VA FI.
    RAMOS IMI PLACE SI IN CENTRU . DAR VREAU SA-L VAD INTR-UN MECI CU VALENCIA SAU SEVILA IN CENTRU. IAR DACA VA JUCA LA FEL CA CU DEPOR . JOS PALARIA. ATUNCI TREBUIE FACUT INTR-UN FEL VANDUT UN CENTRAL CUMPARATE BENZI SI ADUS RAMOS IN CENTRU DUPA MONDIAL.
    BINENTELES DACA SI EL DORESTE .

  106. imediat incepe city-bolton eurosport 2

  107. @Motanu..sunt de acord cu iar comparatia cu lucio cred ca este f buna..Cel mai mult vreau insa sa il vad pe ramos intr-un meci contra unei echipe bune

  108. si eu la fel. spynes. si eu. si sunt sigur ca in primavara aceasta il vom vedea. cu toate ca atunci va avea si el o problema . banda stinga nu va fi ca cea dreapta. exemplu.
    penaltyul cu depor. greseala prosteasca a lui marcelo.

  109. Nu vad in asta un argument suficient de bun…pana la urma nu este prima echipa mare care are o problema pe un post.Oricum ar fi are langa colegi f buni si ne putem da seama daca poate juca acolo sau nu chiar si cu marcelo

  110. ptr mine nu este un argument deoarece pot privi dincolo de ce face fundasul stinga . si pot analiza cit de cit corect randamentul unui central chiar daca sistemul sau coechiperi nu il ajuta neam ba dimpotriva….

  111. Cine ar tb sa urmeze la prelungire?

  112. Lassana Diarra si Van der Vaart :D

Comenteaza acest articol!

Intra in comunitatea Real Madrid
Editoriale
Articole similare
roblogfest
CampionatulMondial2010.ro
FootballClub.ro
FC Barcelona
Arsenal
Manchester United
Manchester United
Juventus
Help avatar
  Reteaua FootballClub.ro: Arsenal | FC Barcelona | Juventus | Liverpool | Manchester United | Real Madrid