Pellegrini: “In ultimii 6 ani s-au schimbat sapte antrenori si s-au castigat doua titluri!”

Articol scris de jc_florinFeb 20th, 2010

Categorie: Interviuri  Etichete: , ,

Manuel Pellegrini, omul cel mai vanat la Madrid in aceste zile a acordat in excusivitate pentru Real Madrid TV un interviu exceptional prin care a explicat cum vede situatia actuala de la Madrid. Chilianul a raspuns foarte calm ‘acuzatiilor’ , marturiseste ca are mare incredere in echipa sa si spune ca majoritatea fanilor cu care a interactionat sunt multumiti de jocul echipei. Pellegrini spune deasemenea ca solutia inlocuirii sale nu reprezinta o garantie a succesului, tinand cont ca gruparea blanco a schimbat sapte antrenori in sase ani si tot nu a reusit sa treaca de optimi csatigand doar doua trofee din cele 15 puse in joc. Iata ce a spus tehnicianul sud-american, intr-un interviu tradus de Motanu:

-Cum ai primit toate criticile dupa meciul cu Lyon referitoare la sistemul de joc?

-MP: Toate acuzatiile din punctul meu de vedere cum ca as fi dezarmat echipa nu sunt adevarate nu sunt reale. In toate meciurile din deplasare atit din campionat cat si din CL am iesit de la cabine cautand victoria si acest lucru sa intimplat si la Lyon. Nu am facut nici o schimbare defensiva.

- Ai schimbat echipa si sistemul de joc???

-MP: Eu cred ca este alta confuzie uriasa. Echipa a jucat inca de la inceput la fel poate cu o varianta schimbata datorata caracteristicilor unui sau altora jucatori. Este o maniera de joc ce ne-a permis sa fim Real Madridul cu cele mai multe puncte castigate in ultimii 15 ani, cu cele mai putine goluri primite in ultimii 15 ani si cu acelasi nr de goluri cu cea mai buna echipa a Barcelonei din istorie. De cind am ajuns la Madrid am dorit sa introduc o maniera de joc distincta. Fotbalistii o cunosc in acest moment, este diferita de ceea ce juca Real Madrid pina acum iar rezultatele arata ca suntem pe drumul cel bun. Am format o echipa si suntem la 2 puncte de Barcelona cu acelasi nr de goluri. Ceea ce apare dupa sunt opinii; de ce joaca unii sau altii sau ce jucatori schimb ptr alti…de la inceput am iesit sa jucam la fel. Eu vad madrilismul pe strada toti imi vorbesc toti sunt incantati cu noua maniera de joc. Toti au cazut tristi dupa meciul de la Lyon dar lucruri de acest gen se intampla la orice echipa mare.
-De ce nu ati jucat la Lyon cu aceeasi echipa cu care ati jucat cu Depor sau Xerez?

- MP: In ultimile trei partide am repetat 10 din cei 11 jucatori, iar intentia echipei a fost aceeasi. Dar Lyonul a facut o partida mare. Sunt sigur ca este o echipa dificila, si nu a fost niciodata facil deoarece sunt obisnuiti cu CL. mai avem de jucat returul si ne dorim sa ajungem in sferturi. O sa ne concentram pe CL in ziua de 7 martie pina atunci dupa ce trec meciurile cu Villareal, Tenerife si Sevilla. Daca ne uitam la istoria clubului in ultimii 6 ani a schimbat 7 sau 8 antrenori si nu au trecut de optimi si au castigat 2 titluri din 15 disputate. Am o idee clara si am venit la Real Madrid ptr a o implanta . 95% dintre madrileni apreciaza felul cum joaca echipa, este cel mai bun Real Madrid din ultimii 15 ani in toate aspectele. Puteam avea mai multe puncte cu un fotbal mai economicos dar noi nu suntem asa. In plus avem atacul cel mai bun din tot campionatul.

- Ce le-ati spus jucatorilor?

-Sa stea linistiti, suntem constienti ca a fost o partida slaba. Motivele le-am analizat cu ei, dar acum trebuie sa lasam deoparte c.l. pina revine returul si sa ne concentram pe campionat.

-Care este relatia Dvs cu Valdano?

-MP: Este o relatie normala, foarte buna.nu am nici o problema cu el. Dupa partida din coruña unde am castigat dupa 18 ani s-a dat prea multa importanta unei declaratii de-a lui Valdano unde spunea ca i-ar fi placut sa vada jucand un canteran cum este Mosquera..si mie mi-ar fi placut la fel ca si celorlalti. Valdano are dreptul sa declare ce doreste . Eu am avut o discutie cu el si s-a rezolvat . Vorbim de altfel in fiecare zi. Nu avem nici un fel de probleme.

-Acum vom avea rivali dificili, puternici dar pe Bernabeu…

-MP: eu am spus cind am terminat turul ca sunt foarte multumit cu punctele obtinute.nu este normal sa joci cu primile 5 cluburi mai importante din liga in deplasare. Statistica spune ca este mai bine sa joci acasa. Acum vin toti pe Bernabeu si noi trebuie sa ne impunem , incepem cu Villareal care nu mai are potentialul din alti ani din diferite motive, si nu se mai afla in fruntea clasamentului dar este o echipa buna cu jucatori buni care stiu sa tina de minge pe care ii cunosc. Dupa jucam cu Tenerife si Sevilla. sincer in cele 22 partide jucate, Sevilia este singurul rival care a fost peste noi. Am pierdut trei partide Sevilia, Barcelona, Bilbao dar eu cred ca in Barcelona si Bilbao puteam cel putin sa reusim un egal. Dar sevilia ne-a fost superioara si dorim sa-i batem pe Bernabeu.

-Cum crezi ca va fi Bernabeu duminica :D ?

-MP: publicul intotdeauna a incurajat echipa si pe mine , asa ca eu cred ca suporteri ne vor incuraja .de maniera ca au incredere in noi.iar eu cred ca echipa a raspuns intotdeauna frumos suporterilor nu mereu a existat un procentaj de 3 goluri si pe Bernabeu.

-Crezi ca jucatori sunt recuperati psihic si ca sunt fixati pe campionat acum?

-MP: da sunt sigur. Ei sunt mereu primii afectati. Noi am analizat cum s-a jucat individual sau colectiv, este un lot cu experienta si invingator ptr asi da seama ca ptr o infringere nu putem sa aruncam tot ce am construit pina acum . Asa ca in meciul cu Villareal este primul moment cind putem arata suporterilor de ceea ce suntem in stare.

MOTANU




79 comentarii »
  1. Din punctul meu de vedere este un interviu exceptional. Ms Motane ca l-am putut pune aici. Mie imi clarifica multe aspecte si-mi acorda acea doza de care aveam nevoie. Excelent!

  2. in legatura cu afirmatia precum ca doar SEvilla a fost superioara noua …cred ca are dreptate ..

  3. Exceptional Articol ! MP

    Speram cu toti sa vedem un Alt Real Madrid mai ales in returul cu LYON pe BERNABEU !

    + ca meciul cu Sevilla il vo-m castiga la fel cum o sa facem si cu Villareal si Tenerife :)

    Daca am castigat astea 4 meciuri ! Atunci inseamna ca a devenit alt Real Madrid din punct de vedere al concentrarii asupra jokului si multe altele ;x

    Hala Madrid !

  4. PELLEGRINI: PAI SI TU CE FACI ? SAU INVESTIT 250MILIOANE DE EURO ,AVEM ECHIPA DE 5 STELE SI DEABIA CASTIGAM UN MECI CU XEREZ ,TACI DREQ DE ANTRENOR DE LEMN ,STA CA MOARTEA PE BANCA DE REZERVE ,NU CA UN ADEVARAT ANTRENOR

  5. acasa si in CL acasa trebuie sa jucam asa : Casilias - Sergio Ramos , Albiol , Garay , Arbeloa - CR9 , Lass , Granero , Kaka’ - Benzema , Higuain …. + xabi ,pepe dar asta ar trebui sa fie echipa cu Villareal si lyon , granero stie mijlocas central

  6. de fiecare data cand citesc asemenea declaratii imi acorda o doza de incredere(cum zice si Florin),dar cand ma uit la jocul nostru si la fata inmarmurita a lui Manuel pe banca,iar cad in depresie:))
    sper ca baietii sa aiba o tresarire de orgoliu si sa scufundam ’submarinul galben’…Hala Madrid

  7. @Sergio Ramos 4
    =))
    Tare asta cu antrenor de lemn … Auzi, da` tu ce ai vrea sa faca altceva decat sa stea pe banca ?!?! Sa intre pe teren sa dea el gol :D
    Nu poate sa fie nici stilu` Dan Petrescu sau Sorin Cartu si sa ii certe pe jucatori sau sa riste conflicte cu ei fiind ca in cazul asta ar zbura de la RM (pana la urma e mai usor de schimbat un antrenor - vezi Piturca cu Hagi&Popescu) … In plus nici nu are nevoie sa le vorbeasca tot meciul din picioare jucatorilor ca nici jucatorii de la Real nu-s chiar de paie :D … Stiu exact cum sa abordeze un meci, ce trebuie sa faca in teren, cum sa se ajute mai bine intre ei, etc … Mai mult, kestile astea sunt puse la punct la antrenamente/sedinte tactice …
    Rolul antrenorului de la Real Madrid (dupa cum il vad eu) e sa isi laude superstarurile (scria cineva nu demult ca prea mult ii lauda pe CR sau Kaka) pentru munca din teren si pentru felul in care isi pun in valoare ceilalti coechipieri si sa ii motiveze pe cei mai slab cotati (poate tot pentru aceleasi lucruri) …
    Privind astfel lucrurile, cred ca si bunicu` sau eu sau tu sau oricare poate face lucrurile astea poate fi antrenor la Real … Nu trebe neaparat un nume mare gen Mourinho (care e preferatul meu) pentru un club mare ca RM … Ci unul eficient !

    Hala Madrid

  8. Au fost intrebari cu caracter inchizator pt MP dar s-a descurcat bine si a raspuns cu sufletul.In campionat nu va pot tine pumnii, dar sper din tot sufletul sa va calificati mai departe in UCL. SUCCES!

  9. multumim Tiberiu,insa daca continuam in halul asta,vom disparea in curand de pe harta Europei fotbalistice
    respect:)

  10. cert este ca cu pellegrini pe banca suntem la 2 puncte de barcelona..care acum e cea mai buna echipa din lume… nu am pierdut nici macar 1 PUNCT acasa asta nu stiu cand s-a intamplat ultima oara…repet nu sunt 100% multumit de el, dar am incredere… pe bernabeu greu vom pierde cu orice echipa…
    “95% dintre madrileni apreciaza felul cum joaca echipa” asta e o minciuna mare de tot :) 70% poate da nu 95%…
    “este cel mai bun Real Madrid din ultimii 15 ani in toate aspectele…” NU
    acum astept “expertii” sa vina sa zica ca nu are o idee tactica…si ca nu aseaza jucatorii bine in teren…

  11. Apropo, uitasem sa scriu despre articol :D
    Real intotdeauna a fost o echipa mai degraba ofensiva, in sensul ca de-a lungul istoriei a marcat multe goluri, dar a si primit destul de multe … Parca si pe vremea lui Hierro se primeau multe goluri … daca imi amintesc bine …
    In ultimul an (sau doi ani) mi se pare ca Real a invatat sa se si apere, dar continua sa aibe si cel mai bun atac …. Poate ca Pellegrini are un merit in asta …
    Si eu sunt de acord ca Sevilla a fost singurul adversar peste noi …
    Faza cu muti antrenori si putine titluri e adevarata, dar nu mi se pare neaparat relevanta … Am scris despre cum vad eu antrenorul lui RM mai sus … Pot sa se schimbe si in fiecare an daca aduc trofee…
    Cea mai buna echipa a Barcelonei din istorie … Poate .. In orice caz in ultimi 10 ani (cred) Barca a avut cea mai buna perioada din istorie cand a contat cu adevarat si in Europa … (Daca gresesc astept corectari din partea fanilor Barca)
    Cam atat … Multumim pentru articol, Motane !

  12. Am si eu o intrebare ce sanse credeti ca are Sevilia sa bata deseara…in snsu ca merge pus la pariuri?

  13. @ SA VA SPUN PAREREA MEA. ROBERTO CRED CA ESTI NOU AICI. SUNT NISTE ARTICOLE INTERESANTE DESPRE CONCEPTIA DE JOC . DESPRE CE INSEAMNA CONCEPTIA DE JOC.@ acum antrenorul ideal ptr mine cum il vad eu este cel activ cel ce sta in picioare si joaca meciul la intensitate maxima de pe margine .pep guardiola , wenger ,capeloo….(IN TINERETE CINE ISI ADUCE AMINTE)sau chiar mou…sunt citeva exemple(imi place pep si cum se imbraca)
    consider insa ca nici antrenori retinuti care sunt mai tacuti sunt buni…exemple ….
    del bosque….lippi….
    CRED CA LINISTEA LUI ESTE BUNA PTR ECHIPA . MAI ALES LA PRESIUNEA CU CARE SE JOACA LA REAL. ECHIPA ARE UN ECHILIBRU .PRIMIM PUTINE GOLURI MARCAM DESTUL DE MULTE . FAZELE DE POARTA NU MAI SUNT ATIT DE MULTE IAR GOLURILE DIN FAZE FIXE CU PARIU MAI PUTINE DECIT A INCASAT CHELSEA…
    @ barcelona este de departe cea mai buna din istorie si ca joc si ca trofee. daca noi suntem linga ei este si acesta un merit.
    @ a exagerat cind a spus ca 95% din fani sunt multumiti de jocul realului. cred ca manu nu stie de acest site…..
    @ este cel mai bun real din ultimi 15 ani . ca punctaj in campionat da dar ca trofee nu poate fi vorba inca . dar nu uitati . capello a construit cel mai bun real din ultimi 15 ani….cel ce a castigat 2 c.l. in 3 ani 98 si 2000 …a fost c-am aceeasi echipa ..si pe aceeasi structura sa castigat peste alti doi ani 2002.
    dar sa nu uitati ca si in acei ani au fost perioade grele ….
    del bosque a luat echipa de pe 8 …in primul meci cu united a fost 0-0 la madrid!!!!
    cred ca multi nu retin nici istoria ultimilor 15 ani sau 10 a madridului…..
    marea echipa galactica cu zizou , carlos si multi alti din 2002 nu au mai castigat nimic….
    @tiberiutamasoiu esti un baiat deosebit citesc intotdeauna posturile tale si ma regasesc in ele . felicitari.
    multa sanatate acolo la echipa . ca de asta aveti nevoie acum.

  14. pai este oarecum normal ca fiecare antrenor are un stil de a pregati echipa si ii ia timp s-o duca unde doreste

  15. eu te-as sfatui sa nu pui pe sevilla , sper sa piarda sevilla pt ca urmeaza meciul cu noi si sper sa nu fie in forma sevilla :D

  16. mai ales ca urmeaza UCL

  17. Salut.. Multumesc @MOTANE de traducere, imi place cum vorbeste … Eu intotdeauna am avut incredere in el.. Cred ca poate sa faca o echipa de neinvins , dar ii mai trebuie timp…hai sa avem incredere si rabdare.. Hala Madrid

  18. a vorbit excelent Pele… cu diplomatie si cu o doza destul de mare de adevar … a exagerat in cateva locuri dar eu raman la parerea ca un antrenor nu trebuie schimbat acum…
    …maine avem un meci greu aksa cu Villareal dar juktorii sunt sigur ca vor raspunde exact asa cum se cuvine si vor aduce cele 3 puncte mai ales ca joaca dupa Barca… si dupa cum bin stim de fiecare data cand am jukt dupa ei echipa a facut un joc foarte bun si a reusit sa ia cele 3 puncte
    @SR4
    …esti mult prea drastic cu Pelegrini…tu crezi ca daca ai ceea mai bine cotata echipa din lume inseamna ca ai automat si cea mai bine echipa cladita din lume??

  19. Eu niciodata nu lam criticat nici pe el si nici echipa… Am fost mereu alaturi… Sunt genul de om care are multa rabdare…. Multi de aici de pe site ii lauda si ii ridica in slavi dupa meciuri bune gen Depor. Si dupa un meci prost sa inceput iarasi vorba ceea ca MP trebuie schimbat ca nu este in stare sa faca o echipa … Din partea mea daca chiar si ne scoate Lyon dar nu cred lucru asta las lasa pe MP sa lucreze in pace.

  20. ce se intampla cu Vaart ?

  21. El holandés y el meta polaco ya están recuperados. Guti no estuvo ni en la charla y esto parece confirmar que se perderá el encuentro frente al Villarreal. Pellegrini volvió a convocar a Marcos Alonso y Juanfran..

  22. dudek si vdv sunt refacuti si vor fi convocati sigur.
    El holandés y el meta polaco ya están recuperados. Guti no estuvo ni en la charla y esto parece confirmar que se perderá el encuentro frente al Villarreal. Pellegrini volvió a convocar a Marcos Alonso y Juanfran..
    eu unul as incepe cu vdv . dar oare cine ar incepe cu vdv….
    @spynes sincer crezi ca mou ar incepe cu vdv titular si kaka rezerva …sau ferguson,ancelloti…????

  23. Eu nu inteleg de ce sunt unii atat de nemultumiti de Pellegrini!sunteti la 2 puncte de Barca(asta inca in conditiile stiute)iar in C.L sunteti in carti!……poate uni ar vrea ca Realul sa castige totul peste noapte,ei bine asa ceva nu se poate!BAFTA IN CHAMPIONS LEAGUE!

  24. Ia auziti beleaua aici :X

    Pustiul Realului vrea sa scufunde azi Barcelona! Fura Realul primul loc Barcei in aceasta etapa?

    Pustiul lui Racing Santander, Sergio Canales, poate sa o faca pe Real Madrid lidera in Spania daca pune umarul la inca un esec pentru Barcelona in campionat iar galacticii bat duminica acasa cu Villarreal!

    \:D/ ar fii nebunie !

    sa le dea Canales 2 … sau makar 1 GOLL :x

  25. problema e jocul..nu situatia din clasament..

    ..campionatul spaniei e unul slab..2 echipe foarte bune..3-4 bune..ink vreo 2 bunicele..iar restul..slabe rau de tot…e normal sa fim la 2 puncte de barca..

    ..in ucl..sa zicem merci k am pierdut doar cu 1-0..n-am jucat nimik cu lyon..

    ..in afara de meciul cu barca si cu valencia..knd am dat de ECHIPE..am jucat turca..cu milan,cu lyon,cu sevilla..

    …problema e jocul,nu rezultatele..pt k rezultatele nu sunt dezastruoase(in afara de 4-0 cu alcorcon)..

  26. Ba fratilor noi inca nu l-am luat pe canales,uitati ce scrie aici,ca se pragateste sa semneze cu real,dar nu a semnat inca!! http://www.sport.ro/spania/pustiul-realului-vrea-sa-scufunde-azi-barcelona-fura-realul-primul-loc-barcei-in-aceasta-etapa.htmlSa fiu nebun daca mai intelg ceva,asta este o telenovela mai rea decat elodia sau decat rybery,ori vine ori nu mai vine,ori a semnat cu noi ori nu?

  27. Sincer eu de la bun inceput am avut inkredere si am in manu…si nu spun asta numai pt k am citit interviu asta….skria cineva mai sus…k domne….sta pe bank si nu reaktioneaza delok…fiekare antrenor are temperamentul lui…..nu potzi sa judeci doar pt k sta mai lin pe bank…poa stie el dc:)))…..halla madrid…si am inkredere totala in manu!!!

  28. Citeam zilele astea in ‘MARCA’….k e posibil sa vina ‘marele’ antrenor mourinho la real…………..io sincer nu lam plakut niciodata pe omu asta….kum inter a ajuns in italia cea mai urata ekipa,datorita lui…asa krek o sa ajunga si real…nus jtie sa se fak plakut…….plus de asta….k antrenor nushtu dc toata lumea il konsidera cel mai bun din lume….fratzilor…….a stat la chelsea nsuhtu katzi ani…ia mankat banii lu abramovic si nu a reusit sa ia u.c.l……la inter la fel……el ia kampionate…pt k sunt mult mai ujor de luat dekat liga…kred io……….a luat ku porto liga…pura intamplare….k nu la luat nimeni in seama la vremea aia…si nici ekipa lui……aja k mai lastzima ku ‘marele antrenor mourinho’……..mai bn ramanem ku manu!!!!!!!!!HALLA MADRID

  29. Sunt stupefiat…asta e cea mai mare echipa a REALULUI DIN ULTIMI 15 ANI? Inseamna ca eu tin cu totul si cu totul alta echipa.Ca puncte? ca goluri? Astea mi se par argumente teribil de puerile.Fotbalul evolueaza …la fel evolueaza si statisticile insa din pacate argumentele pentru un joc slab se regasesc sub pretexte ieftine.Poate ca nici campionatul spaniei nu se asemana atat de mult in trecut cu cel scotian preucum o face acum…poate ca Real Madrid nu era un club la fel de bogat precum este acum si nu isi permitea sa aibe rezervele pe care le are acum.
    Daca as avea ocazia l-as intreba pe acest antrenor daca stie cumva cine a castigat CL-ul in 98 sau 2000 sau 2002?Mai important pr ca tot vad ca se discuta de puncte si statistici l-as intreba pe stimatul Manuel Pelegrini daca isi aminteste si CUM juca Real Madrid in acea vreme.Eu imi amintesc cum si in 2003 m-am uitat cu placere la CL cand RM a fost scoasa in semifinale de Juventus dupa o dubla mansa spectaculoasa si cu un nedved in forma(dar absent in finala).Nu cred ca este nimic rusinos sa iesi din semifinale!Altii cred!
    In acesti ani am fost stiuti drept galactici(bine nu eu…ma refer la echipa ) o echipa braziliana care inscria mai mult decat primea..o echipa care era pe gustul si celui mai aprig critic….si aflu acum ca ACEASTA echipa este cea mai mare echipa a ultimilor 15 ani?
    Timpul trece…lucrurile insa raman la fel.Din acest moment eu nu o sa mai discut despre acest antrenor..nu mai am ce!Un om ce are o asemenea impresie este clar un om ignorant din punctul meu de vedere ,un om ce a reusit printr-o singura declaratie sa jigneasca o era de performante si joc spectaculos…o multime de jucatori si de antrenori ce au reusit ceva real la acest club nu puncte in statistici
    Nu l-am auzit pe Pep Guardiola sa spuna un asemenea lucru dupa ce a castigat toate trofeele posibile si il aud pe acest om..in contextul in care este pe locul 2 in campionat,cu un picior afara din europa si cu un joc f slab si dezorganizat.
    Vom vedea la sfarsitul campionatului ,la sfarsitul CL-ului si dupa finala cupei(nu ca aici ar mai conta)….cat de mult au ajutat aceste statistici domnule Manuel Pellgrini.Cu tot respectul as dori insa sa va amintesc inainte de a incheia si de faptul ca statistica nu tine in totalitate cu dumneavoastra pentru ca sunteti singurul antrenor care a reusit sa iasa din cupa dupa o infrangere la scor cu o echipa din a3-a liga spaniola.Din pacate sperantele mele pentru acest club sunt strict legate si de performantele dumnveavoastra si sunt obligat sa privesc aroganta de care dati dovada .
    In incheiere tot ce vreau sa mai spun este ca sper totusi ca intr-un viitor sa ma mai uit la meciurile clubului de care m-am indragostit si nu la aceasta pseudoechipa formata din statistice.Vreau sa ma bucur de jocul ce il vedeam o data cand intrau albii in teren de lupta si de determinarea din ochii jucatorilor nu de inventia acestui antrenor.
    Un weekend placut!

  30. Citeam zilele astea in ‘MARCA’….k e posibil sa vina ‘marele’ antrenor mourinho la real…………..io sincer nu lam plakut niciodata pe omu asta….kum inter a ajuns in italia cea mai urata ekipa,datorita lui…asa krek o sa ajunga si real…nus jtie sa se fak plakut…….plus de asta….k antrenor nushtu dc toata lumea il konsidera cel mai bun din lume….fratzilor…….a stat la chelsea nsuhtu katzi ani…ia mankat banii lu abramovic si nu a reusit sa ia u.c.l……la inter la fel……el ia kampionate…pt k sunt mult mai ujor de luat dekat liga…kred io……….a luat ku porto liga…pura intamplare….k nu la luat nimeni in seama la vremea aia…si nici ekipa lui……aja k mai lastzima ku ‘marele antrenor mourinho’……..mai bn ramanem ku manu!!!!!!!!!HALLA MADRID

  31. “problema e jocul..nu situatia din clasament..” torpy ai pus punctul pe i

  32. problema nu e jocu…problema noastra sunt suporteri care vor totul
    singurul joc in care am fost net depasiti a fost meciul cu sevilia atat!
    eu zic sa aruncati un ochi peste meciul din 2002 cu leverkusev si sa imi ziceti cat de mult va placut cum am jucat atunci…

  33. Eu am vazut interviul video de pe site-ul oficial si la cum face din picior si la cum sta, vrea sa isi ascunda frica, dar nu reuseste.

    Parerea mea e ca daca pierdem cu Villareal va fi schimbat imediat. Intrebarea e pe cine punem antrenor?

  34. chiar daca pierdem cu villareal nu trebuie demis
    aduceti-va aminte cind a venit pep la barca ce rezultate slabe aveau de la inceput si toti spuneau ca pep nu este potrivit ca este prea tinar ……………….
    vedeti ce rezultate au avut
    noi avem nevoie de continuitate
    cit de bun nu ar fi un antrenor nimeni nu va reusi intr-un timp scurt ceva
    si apoi daca sa fim sinceri jocul madrilienilor a evoluat inspre bine cu manu pe banca
    rabdare si incredere

  35. daca vom schimba antrenorul in plin sezon sunt 2 variante dupa aia:
    …sa fie o reactie de orgoliu a juktorilor dupa si sa vedem un fotbal mai curat sau sa se duca pe apa sambetei si campionat si Liga si tot fiind un soc puternic pentru echipa…vine altul cu noi conceptii cu noi tampenii in cap si echipa nu se regaseste si adios titlu si tot…
    …sa asteptam finalul sezonului… eu am vazut echipe care au jukt un fotbal mult mai dezordonat si mult mai urat decat cel pe care il jukm noi acum si care spre surprinderea mea au luat trofee …

  36. @C.R.9-HALLA MADRID pe February 20th, 2010 at 1:21 pm:

    chelsea de acum e bazata pe scheletul format de mourinho..
    ..portughezul a fakt din chelsea..o echipa mare..
    ..ea a avut doar nesansa de a castiga UCL..insa,chelsea ink e ECHIPA formata de mourinho..
    ..uiti k chelsea era “stinsa” pana sa vina mourinho la londra…nici nu se putea compara cu arsenal,man utd sau liverpool..era o echipa in genul lui aston villa sau tottenham..

    ..si inter acum..e in formare..insa,dak e lasat sa-si faca treaba..o sa faca o ECHIPA tare..si in europa..nu doar in campionat…

    ..iar faza cu campionatele se iau mai usor dekt UCL..tin sa te contrazic..dak in UCL ai un traseu favorabil..joci 8 meciuri si ai castigat..insa,in campionat..e drumul lung..

  37. cand a inceput campionatul majoritatea de pe aici 80-90% ziceau sa fim la cateva puncte de Barca dupa tur ca e clar ca inaintea lor nu putem fi pana se leaga jocul… ca sa putem sai intrecem in retur … si acuma cand suntem la 2 puncte toti criticati echipa ,jocul …etc…
    … ce vreti sa batem meci de meci? sa facem spectacol meci de meci? sa rupem norii doar pentru ca in echipa avem juktori de zeci de milioane de euro?? am fost infranti de 6 ori sezonul asta la fel cum a fost si Utd si Chelsea … nu e un capat de tara 6 infrangeri in mai bine de jumatate de sezon… cum necum am tinut aproape de Barca si ne-am descurcat binisor si in UCL(exceptand Lyonul ,unde eu tot mai sper intr-o reactie de orgoliu a juktorilor)… cine spune ca am pierdut cu Milan ca nam jukt nimic e necunoscator de fotbal…
    …asa ca mai bine sa asteptam sfarsitul sezonului si apoi sa tragem linie…

  38. astia care asteptati minuni…..

    Credeti ca o echipa “bine sudata” se formeaza in cateva luni…?! Nu prea cred!

  39. nu are legatura cu echipa sudata…

    dar sa-l joci pe Kaka extrema…..
    ….. sa nu ai balls sa-l schimbi nici pe Kaka si nici pe Cristiano atunci cand nu merg…
    …….sa-l bagi pe Diarra si Benzema doar asa.. la sentiment………. sa-l scoti pe Marcelo si sa-l bagi pe Garay cand putea sa-l bage pe Lass extrema dreapta….

    asta tzine de mutari tactice si n-are nici o legatura cu omogenitatea

  40. real madrid asa a fost intotdeauna a dat multe goluri dar a si primit pt k joaca un fotbal frumos nu inchid jocul k alte echipe gen barcelona chelsea etc toti zic k barcelona face spectacol k joaca cel mai frumos fotbal din cate stiu eu k sa faci specatcol e nevoie de 2 echipe nu de 1 pai barcelona indiferent cu cine joaca are poesesie de cel putin 60% adik joaca numai ei adversarii stau si se uita cum plimba mingea si sunt faze numai la o poarta,unde e fotbalul frumsos?eu nu vad nimic frumos in asta pt k pe teren trebuie sa joace 2 echipe nu 1.

  41. Daca are incrdere in echipa si echipa in el e bine. Daca el zice ca face treaba buna pana acum, iar e bine. Tot inainte, ca pionierii!

  42. 5inco pe February 20th, 2010 at 2:45 pm:
    nu te supara dar dupa cuvintele tale vrei sa spui ca manu nu stie despre tacica sau nu e un antrenor tactic?
    baieti hai sa privim cu mai multa seriozitate la aceste lucruri
    da poate el nu stie cum sa formeze o echipa compusa din stele dar atsa este o intrebare de timp
    dar sa spui ca el nu stie despre tactica………………………….

  43. Ba fratilor noi inca nu l-am luat pe canales?uitati ce scrie pe sport.ro,ca se pragateste sa semneze cu real,dar nu a semnat inca!!eu nu mai inteleg nimic,elodia este o mica vrajala pe langa asta,parca aud ca canales a semnat cu barca,il lum sau ni-l ia altii?

  44. aia de la sport.ro habar nu au pe ce lume traiesc.

  45. Golden Boy,
    Poti sta linistit :)
    Guardiola a spus clar ca Barcelona creste tineri si n-o sa transfere tinerii altora!
    Ce ar spune tinerii crescuti de Barca daca n-ar avea loc sa promoveze la echipa mare din cauza unor jucatori tineri crescuti de alte cluburi?

  46. De esta forma, la convocatoria es la siguiente: Casillas, Dudek, Ramos, Albiol, Arbeloa, Metzelder, Marcelo, Garay, Diarra, Gago, Lass, Xabi Alonso, Granero, Kaká, Van der Vaart, Cristiano Ronaldo, Raúl e Higuaín.
    acestia sunt jucatori convocati ptr meciul de maine.

  47. in acesti ani de car zice manu doar capelo si shuster au fost cat de cat antrenori si asta s-a vazut in campionat cat de L C mai greu.in L C avem intadevar un complex jucam ca bezmeticii,cu multe pase gresite ,tinem prea mult de minge 1 jucator,iar daca se intampla sa luam gol parca pica cerul peste noi.sa va uitati ce fata face casillas zica ca a murit toata omenirea,e pierdut in spatiu,face niste degajari…..(s-a vazut si la lyon),acest luvru imi aminteste de helguara asa facea si el parca era sfarsitul lumii………HALA MADRID

  48. MS@ MOTANE ,si tu esti deosebit .Sa sti ca si mie imi place f mult cum se imbraca PEP ,iar dupa parerea mea chiar si factorul - vestimentatia impune un anumit respect atat pentru imaginea clubului cat si pt privitorii de fotbal, la acest nivel orice conteaza. Imi place parerea ta despre antrenori , un antrenor trebuie sa puna culoare in ceea ce deseneaza acolo pe foaie iar jucatorii sa castige . Dupa mine un antrenor este mare cand face performante mari in maxim 2 sezoane.Sar putin si vreau sa vorbesc despre WENGER care pt mn e o exceptie a celor 2 ani. Sunt impotriva filozofie lui , din cauza puternica a lipsei enorme de trofee.Multi amici imi spunea cand aveau barbatii de acum 16- 18 ,ca peste vreo 4 ani echipa aceasta va spulbera totul ,dar se pare ca am avut dreptate.Jocul incanta ochii ,dar trofeele nu vor aparea,iar la aceasta intrebare e greu sa ma exprim caci voi scrie f mult..Dupa sezoanele dezastroase pe care le-a avut REALUL am stiut ca va trebui creata o echipa precum gladiatorii din COLOSEUM.Dar pt ca si COLOSEUMUL a durat mult pana a fost ridicat, iar gladiatorii pana s-au antrenat asa va dura si la REAL aceasta comunicare si joclul in echipa.Cand sti sa joci in echipa de abia atunci poti sa zici ca sti fotbal. Lui PELLEGRINI nu-i dau aceasta datorie sa conduca REAL MADRID , singurrii care pot dupa parerea mea sunt LUIS ARAGONES , MANCINI sau MOURINHO.

  49. E bine ca sunt multumiti toti:jucatori , conducatori , antrenor.

  50. dc nu e pe lista benzema?

  51. Aceste discutii nici macar nu ar trebui purtate,pentru ca o echipa mare,serioasa nu face astfel de schimbari in timpul sezonului.La vara se trage linie,se aduna,se imparte,se inmulteste si se extrage radicalul.Si vedem ce iese.
    Dar,din pacate,trebuie sa fiu de acord si cu Spynes.Este un pic de lipsa de respect la adresa istoriei noastre recente ce a declarat Manu.

  52. mda…da da…. pfffff

  53. a marcat cacau 4 goluri in meciul koln-stuttgart (min 80):))

  54. @tiberiutamasoiu
    perfect deacord cu tine..ar mai fi 2 antrenori care pot conduce aceasta echipa fara probleme …Del Bosque si Fergusson … dar se stie ca este aproape imposibil sa il muti din loc acum pe Del Bosque avand in vedere primul mandat al lui la Madrid si modul in care a fost tratat… cat despre cel deal doilea..nu se mai pune problema…de acolo se va retrage din functia de antrenor…

  55. Daca nu batem pe Villarreal Pellegrini out Valdano in pana la vara iar la vara Mourinho in :D

  56. e incredibil ce se intampla la Real,ce naiba fac medicii de aici.Guti si Benzema sufera ambii de pubalgie,nu stiu cum naiba pot lasa aceasta boala sa se extinda pe la toti jucatori si care sunt cauzele
    stirea este luata de pe site-ul oficial deci e adevarata

  57. nu cred ca luis aragones ar fi potivit pentru real madrid.
    cred ca este prea batran pt meseria asta, parca uneori este lipsit de chef, chiar daca a castigat europenele cu spania, asta cred ca s-a datorat din cauza jucatorilor echipei.
    chiar daca bordeaux joaca bine, frumos, castiga aproape meci de meci, blanc nu ar face fata la real.el ar putea ajunge aici doar din cauza ca este francez, si daca zidane ar face lobby pe langa perez.
    speranta mea este ca, daca nu se va remedia jocul echipei, din vara sa revina del bosque, chiar daca acest lucru este aproape imposibil, poate acel procent 95 de care zice si pelle ca este sustinut de fani, atat cred ca sunt sansele sa ajunga del bosque la real.
    daca nu el, macar wenger, care joaca spectaculos,dar nu castiga trofee. sau hiddink, dar am inteles ca a semnat cu turcia.

  58. @ HALA MADRID!!!

    Suna urat ce am zis io, si nici macar nu ar trebui sa-mi permit sa zic ca Manu a gresit din punct de vedere tactic…. dar chiar a gresit. Nu trebuie sa fii mare expert sa-ti dai seama ca Kaka nu s-a simtit confortabil ca extrema.. acolo unde pe patrundere a putut sa o ia doar la stanga si chiar si asa sa ajunga in unghi mort… el are nevoie de spatzii si unghi central pentru shut, nu are calitatzi de extrema si nici experientza pe postul ala….

    si ce m-a deranjat in primul rand a fost faptul ca am stat cu 2 mijlocasi la inchidere pana la finalul meciului, cand puteam bine mersi sa fortzam putzin nota si fie sa-l schimbam le Diarra marele cu Lass, fie sa lasam 2 varfuri in fatza cu Cristiano pe stanga extrema, cu Lass pe dreapta mai retras, tot extrema si cu Kaka in spatele varfurilor… iar la recuperare Xabi Alonso/Diarra marele.

    si ce ma enerveaza cel mai mult e ca nu a facut toate schimbarile tzinand cont ca unii jucatorii deja cazusera fizic… si mai ales ca nu are taria sa-l scoata pe Kaka sau Cristiano, atunci cand nu mai pot…

  59. ah… si tratamentul lui la adresa lui Raul… e jalnic…. daca nici macar in Raul nu avut incredere intr-un astfel de meci…. ce sa mai zic de canteranii pe care tot ii convoaca…

  60. iar ultima declaratzie a lui Manu in care zice:

    Pellegrini: “Ni siento presión ni temo que me echen”

    adica ca nici nu simte presiunea si nici nu se teme ca va fi demis… e exemplul cel mai elocvent al vorbei ca cine se scuza se acuza

    Manuel Pellegrini tremura in shortz… nu mai am nici un dubiu… se vede pe fatza lui, se vede pe gesturi, se vede in schimbari… se vede in declaratzii…

    si a fi antrenor la Real Madrid este o OCAZIE… nu un privilegiu… si tre sa fi mereu constient ca daca nu dai tot ce ai mai bun din tine, vei fi schimbat…. nu ai cum sa negi asta….

    Real Madrid nu sta intr-un om, clubul e mai presus de capacitatea unui antrenor, unui jucator sau unui presedinte… dar depinde de actiunea comuna a tuturora, a grupului ca unitate, absentza unuia dintre membrii ei face dificila performantza…

    iar antrenorul nostru, parca a lipsit in meciul de la Lyon… jucatorii se mishcau ca curcile bete… nu aveau harta .. nu aveau tzinta … nu aveau dirijor…… eram ca pacientu in chinuri, fara pastile… pentru ca doctoru’ e la o tzigara… ca sa zic asa..

  61. Nu stiu ce antrenor o sa aduceti ,dar sa aduceti unul de care sa beneficiati. Sezonul viitor nu o sa mai puteti spune ca a trecut prea putin timp de acomodare ,caci un sezon e suficient , poate chiar foarte suficient. Va trebuie un antrenor care a lucrat mult cu multe vedete , si care a avut performante foarte rapid cu echipele. De exemplu MOURINHO vorbim la ora actuala eu zic ca face o treaba excelenta la INTER si o tine undeva foarte sus.Cred ca cel mai bine e sa-l pastrati pe PELLEGREINI pana la vara

  62. tare asta 5inco ca nu are balls,si eu zic cateodata ca Pep nu are balls sa il tina pe Ibra pe banca.

  63. eu mi-l doresc pe Benitez… si Benitez sa fie pastrat pana la adanci batranetzi, chiar daca nu are rezultate mereu…

    imi place ca joaca ofensiv, imi place ca joaca in viteza, imi place ca joaca cu extreme si e un specialist pentru 4-2-3-1… plus ca are feeling madrilean si pe zi ce trece devine mai accesibil pentru noi..

    pe mourinho nu-l mi doresc nici daca cu el castigam sigur la decima anul asta… nu-l vreau deloc.. nu am incredere in el, pentru ca motorashul lui il reprezinta banii+performantza sa individuala…. si nu il intereseaza prea mult culorile clubului, intre Real si Barcelona el alegand-o pe aia care ii ofera lui mai mult, si nu pe cea careia i-ar oferi el mai mult.

  64. eu cred ca pellegrini a luat ceva plante etnobotanice,din alea de la magazinele de vise ca acum se dau degeaba,e lichidare de stoc!!

  65. @ andrei

    ibrahimovic are aceeasi compozitzie ca si mourinho… ghidat de aspiratzii individuale si nu colective… e ft egoist in joc… daca nu pleca eto’o el nu venea sa faca concurentza cu eto’o pentru ca el isi doreste ca lumea sa graviteze in jurul lui…

    dar daca se acomodeaza o sa fie una din piesele cheie ale barcelonei, pentru ca e complementar la multe capitole si echipa castiga si in fortza si in inaltzime dar si in viteza… dar cu pierde din eficientza lui Eto’o si da peste inconstantza lui Ibra

    legat de Pep, simt ca si voi veti face aceasi greseala ca si noi cu Del Bosque… e feelingul meu, dar in sezonul viitor, nu-l vad pe Pep pe banca lui Barcelona.

  66. @tiberiuta masoiu

    “Cred ca cel mai bine e sa-l pastrati pe PELLEGREINI pana la vara”

    bine pentru cine?

    pentru echipa? pentru unii jucatori? pentru antrenor? pentru lyon? pentru presa? pentru cine?

    pai eu nu vreau sa pierd calificarea si nimic nu ma face sa sper, ca in retur pellegrini va fi alt om, schimbat in bine

    poate ca vor juca fenomenal kaka cu cristiano si poate ca vom avea noroc si ne vom califica, dar pellegrini nu-mi inspirea increderea aia, ca el are ochiul ala de vultur si ca face schimbarea sau aplica o tactica care sa ne apropie de victorie… asa cum face Ferguson, cum face uneori si Benitez cu Mourinho… pe cand Manu pare un simplu spectator sau un om aflat in lumea lui, pe care poate, doar el e singuru care o intelege…

    in mintea lui, Pellegrini o considera ca noi am dat tot ce am putut in meciul cu Lyon…. in mintea mea… Lyon s-a suit calare pe noi si ne-a batut, pentru ca ne-a simtzit slabi, pentru ca nu i-am presat, pentru ca nu ni s-a legat jocul, pentru ca multzi erau asezati aiurea in teren, si mai ales pentru ca noi ne concentram cel mai mult pe defensiva… de aia am luat bataie de la Lyon.

    chit ca luam 2 goluri de la lyon, dar riscam, si dadeam si noi 1, iar 1 gol la ei, chiar si la 2-1 sau 3-1, insemna mai mult decat orice… desi sunt sigur ca daca eram ofensivi, ii puteam bate lejer

  67. Sper ca in returul cu Lyon, sa obtina jucatorii calificarea, chiar daca Manu nu ar fi in stare de asta…

  68. barca face instructye cu racing lucru care ne obliga si mai mult la o victorie cu villareal lucrurile par a merge din ce in ce mai rau

  69. Nu de Villareal ne impiedicam noi, altii-s problema.

  70. forza ceahlaul!!!! sa ia exemplu real madrid de la ceahlaul!!! :D

  71. @CINCO , tu crezi ca daca vine un antrenor ( NO NAME ) ,caci unul cu nume la ora actuala nu are cum sa vina ,e imposibil ,crezi ca aduce trofeele la MADRID peste noapte ?Aici e nevoie munca si iar munca ,iar un antrenor nu se poate schimba peste noapte ca unora nu le plac,ci prin el echipa joaca fotbal.Deci eu m-am referita sa-l pastrati pana la vara sau pana cand va fi ceva clar ,un antrenor care este de REAL. E parerea ta ca PEP nu va fi de BARCa ,dar aici gandesti gresit

  72. Si-a revenit Van der Vaart ! Probabil ca va juca 15-20 de minute cu villarreal :D

  73. Benzema nu va juca , are pubalgie

  74. Buna dimineata - Interesant acest articol, domnule MP, nu MVP :) - as dori sa va spun o statistica, ca imi sta in gat, in primul rand, am pierdut cu o echipa din liga a treia in cupa spaniei, cred ca demult timp nu s-a mai intamplat, si cu tot respectul, perioada 98 - 2004 cred ca a fost echipa cea mai buna din ultimii 15 ani, parca cand am pierdut cu juventus, ca figo nu stie da penalty, daca nu ma insel era sferturi sau semi, si apoi anul urmator cu bayern parca..nu mai stiu exact, dar oricum am jucat fotbal mult mai placut si consistent decat acuma, asa ca domnul MP - mai bine sa nu ne dam in barci - sa fim realisti…ceva scartaie la usa, mai ales cand kaka incearca sa o deschida din lateral, si se calca cu g a y ronaldo pe bec in acelasi loc, ceva este de facut la echipa si munca d-stra ESTE SA MOTIVATI INTR-UN FEL SAU ALTUL JUCATORII - si sa implementati un sistem de joc in care JUCATORII SUNT FOLOSITI pe posturile lor, nu se apuca de cules cartofi sau morcovi pe teren..dar mai avem rabadre SA FIE CONTINUITATE ~

  75. un interviu frumos si sper ca sa facem un rezultat bun in urma unui joc bun!!!

  76. @ tiberiutamasoiu

    ai dreptate! e nevoie de timp de munca si iar munca……. pentru a cunoaste echipa, pentru a crea automatisme, pentru a forma un stil de joc…..

    DAR nu e timp ca sa invatzam antrenorii sa antreneze….. notiunile elementare de antrenor trebuie sa le stie deja! Timpul si munca fiind necesare pentru a face legatura dintre antrenor-echipa-rezultate… atat.

    Oricine pe pamantul asta stie care este pozitia in care joaca Kaka cel mai bine sau stilul de joc care i se potriveste. Oricine, numai Manu pare ca nu stie.

  77. Pentru stimatul Manuel Pellegrini:
    h ttp://www.marca.com/2010/02/21/futbol/equipos/real_madrid/1266739837.html

  78. Pai cum? De ce s-au schimbat? Realul cum joaca Darts de obicei nu tinteste doar jucatori, ci si antrenori. Ia unul, il tine cateva luni, vede ca are anumite meciuri proaste si cauta altul. Normal ca Realul nu-si gaseste niciodata echilibrul daca se tot schimba antrenorul, fiecare are anumite idei, tactici, sisteme, etc. Bine, nu ca sistemele n-ar fi aceleasi, nu se poate inventa peste noapte un 4-6-0. :P Cum sa nu se castige doar 2 titluri in ultimii 6 ani daca antrenorul se schimba asa des? La primul pas gresit rasuna peste tot in lume aceeasi vorba: demisia!

  79. @klauss

    te rog sa faci o diferentza intre:

    esec din cauza lipsei de omogenitate (rulaj prea mare de antrenori si idei etc)

    si

    esec din cauza calitatii antrenorului (adica un antrenor care nu are balls si nu are eyes ca sa ia decizii in timpul jocului pentru ca noi sa castigam)

    PS: noi nu am pierdut la lyon din cauza lipsei de omogenitate

Comenteaza acest articol!

Intra in comunitatea Real Madrid
Editoriale
Articole similare
roblogfest
CampionatulMondial2010.ro
FootballClub.ro
FC Barcelona
Arsenal
Manchester United
Manchester United
Juventus
Help avatar
  Reteaua FootballClub.ro: Arsenal | FC Barcelona | Juventus | Liverpool | Manchester United | Real Madrid