Geniul lui Florentino, intre imagine si fotbal

Pe vremea cand site-ul nostru nu fusese inca lansat oficial, scriam un editorial intitulat "Cel mai dorit transfer la Madrid: Florentino Perez!" (articol pe care il puteti citit AICI). Spuneam atunci ca echipa noastra are nevoie de Perez, pentru ca este singurul om capabil sa rastoarne totul. Florentino a facut mai mult decat atat, a intrecut toate asteptarile insa acum mai are doar un obstacol: imagine sau fotbal? Sunt convins ca FP ar raspunde 'amandoua'. E oare posibil? Greu de raspuns, insa este deja clar ca Perez este capabil de absolut orice si nimic ce vine dinspre el nu mai poate surprinde. Practic in cateva luni, FP a facut ce-a vrut, iar acum asteapta rezultatele...Spre exemplu, perla coroanei, CR...
Articol scris de Florin Codreanu Sep 3rd, 2009

Pe vremea cand site-ul nostru nu fusese inca lansat oficial, scriam un editorial intitulat “Cel mai dorit transfer la Madrid: Florentino Perez!” (articol pe care il puteti citit AICI). Spuneam atunci ca echipa noastra are nevoie de Perez, pentru ca este singurul om capabil sa rastoarne totul. Florentino a facut mai mult decat atat, a intrecut toate asteptarile insa acum mai are doar un obstacol: imagine sau fotbal? Sunt convins ca FP ar raspunde ‘amandoua’. E oare posibil? Greu de raspuns, insa este deja clar ca Perez este capabil de absolut orice si nimic ce vine dinspre el nu mai poate surprinde. Practic in cateva luni, FP a facut ce-a vrut, iar acum asteapta rezultatele…Spre exemplu, perla coroanei, CR…

Ce are Cristiano in plus fata de alti fotbalisti? In primul rand talent, pentru ca nimeni, dar absolut nimeni in lumea asta nu-i poate contesta calitatile de fotbalist. Apoi mai e ceva. Lusitanul e un tip brunet, inalt si cu sarm, nu tocmai urat si s-a nimerit la timp in intersectia care topeste trei forme de cult: fotbalul, stilul global pop si veneratia pentru celebritate. Perez a mizat pe unificarea celor trei dar si pe calitatea sa numarul unu: fotbalistul Cristiano Ronaldo. Nu putem uita insa ca Ronaldo a vândut doar într-o zi, prima după prezentarea la club, tricouri în valoare de 170.000 de euro. Un calcul simplu ne spune că Real va scoate banii cheltuiţi cu transferul lui Ronaldo într- un an.

In China si in Japonia, in Emiratele Arabe si in Spania, simpla aparitie in carne si oase sau fotografie a lui Cristiano Ronaldo a fost suficienta si hotaratoare, ca o revelatie colectiva. Indiferenta la jocul sau in teren, o audienta oarba si fidela a cumparat imaginea idolului si, odata cu ea, tricouri, spuma de ras, telefoane mobile, ochelari, pantofi de sport si bauturi sau orice mizlic creat de fostul brand CR7. Aceasta indiferenta aproape ostila la nivelul de performanta al fotbalistului, e o negatie pura. Ea respinge, sigura de sine, potrivirea sau macar apropierea realitatii de propria imagine si desfide nevoia de justificare a actelor rasplatite. Perez e genial la acest capitol, stie mai bine ca oricine sa profite fotbalistic si mediatic de imaginea unui fotbalist. Primul pe lista a fost Figo, insa Beckham a fost de fapt eroul popular asteptat. Acum, noul proiect al lui Florentino se invarte in jurul a doua ‘automate’ de bani: Cristiano si Kaka, iar presedintele madrilen stie ce are de facut.

Metoda achiziţiilor unor mari vedete a brevetat-o în anii ’50 predecesorul lui Pérez, legendarul Santiago Bernabeu, (pe care generaţiile mai noi îl ştiu doar ca nume al stadionului din Madrid), când i-a adus dintr-un foc la Real pe Di Stefano, Kopa şi Puşkaş. Cei aproape 100 de milioane de euro daţi pe Ronaldo, portughezul, sunt cam de trei ori mai mulţi decât banii daţi pe Ronaldo, brazilianul. Pérez reuşeşte lovitura începutului de mileniu: patronul celei de-a doua firme de construcţii din lume, ca cifră de afaceri, cu 150.000 de angajaţi numai în Spania şi cu o avere estimată la aproape 2 miliarde de euro, îi cumpără pe cei trei muschetari (CR, Benzema si Kaka) cu „doar” 194 de milioane de euro, fără să scoată un cent din buzunar. Două mari bănci spaniole îi acordă un credit de 200 de milioane, tocmai acum când toată lumea se plânge de zgârcenia băncilor în materie de credite. Nu e numai forţa financiară a uriaşei întreprinderi a preşedintelui. E şi maniera în care el a promis că va scoate banii. A cedat mai întâi drepturile de audiovizual unei societăţi care controlează unul din canalele naţionale şi, încă, pentru suma rotundă de un miliard de euro. I-a convins apoi pe jucători să cedeze prin contract jumătate din drepturile lor de imagine. Florentino a mutat inteligent (oare pentru a cata oara), si a reuşit ceea ce şi-a propus. Nimeni nu mai vorbea de Barcelona, nimeni nu-şi mai amintea de tripla istorică a echipei lui Guardiola ori de fotbalul minunat de multe ori arătat. Real Madrid a tinut in mod evident prim-planul prin cuceririle galactice, Real Madrid ocupa primele pagini, Real Madrid era peste tot. Şi, evident, deasupra tuturor figura acestui mega-afacerist numit Florentino Perez. Într-un interviu acordat pentru “Gazzetta dello Sport”, Florentino Perez a lămurit că toate cheltuielile implică pe Real Madrid, nu persoana lui ori concernul pe care l-a fondat şi pe care-l conduce. E vorba de ACS, cea mai mare firmă de construcţii din Spania, a doua din Europa, cu o valoare la bursă de 13 miliarde de euro. De cînd Perez a redevenit şef la Real, adică de la 1 iunie, valoarea unei acţiuni la ACS a crescut de 10 ori. Da ati citit bine de 10 ori! Unde pune Florentino mana…iar ceea ce a reusit el in toata aceasta perioada ne lasa asa cum ii place lui Ferguson sa spuna: “Speechless”.

Cel mai important insa si cred ca Florentino realizeaza asta este ca acesti jucatori(adevarate masini de fotbal dar si de marketing) sa nu uite care este esenta sportului pe care-l practica iar profesia lor de baza sa nu devina imaginea. Insa poate mai important decat toate la un loc este ca „El Super Floren” sa demonstreze ca se pricepe la facut echipe de fotbal nu doar la facut bani. La pelota está en su tierra, Floren!

clasament
1 Atletico Madrid 3
2 Sevilla FC 3
3 FC Barcelona 3
4 RCD Espanyol 3
5 Valencia CF 3
6 Athletic Bilbao 3
7 Real Sociedad 3
8 Deportivo La Coruna 1
9 Osasuna 1
10 RCD Mallorca 1
11 Real Madrid 1
12 Real Zaragoza 1
13 UD Almeria 1
14 Hercules CF 0
15 Villarreal CF 0
16 Getafe CF 0
17 Malaga CF 0
18 Levante UD 0
19 Racing Santander 0
20 Sporting Gijon 0
145 comentarii »
  1. asa este florin mingea este la el…
    el este primul care trebuie sa de-a incredere antrenorului…
    sa arate ca are rabdare ….
    in restu economic nu imi fac probleme …..
    doar atitudinea lor in teren …acolo trebuie sa fie ok..sa existe motivatie……..

  2. http://www.as.com/futbol/articulo/futbol-poster-seguro-traera-suerte/dasftb/20090903dasdaiftb_18/Tes

    un mic interviu cu cristiano……….

  3. neatza…tot ceea ce a facut perez la real penduleaza intre performanta si foarte multi bani….important ar fi sa nu se distruga acest echilibru pentru ca jucatorii ar simti gustul banilor ,iar apoi ar uita sa joace fotbal,ceea ce ar fi dezastruos avand in vedere sumele fabuoase cheltuite in aceasta vara pe fotbalisti…sper sa nu se mai repete aceasta greseala:D

  4. asa e cel mai bu transfer a fost FP …el are o afacere buna …noi ..ne bucuram de meciuri frumoase si jucatori exceptionali la Madrid….

  5. la florentino e telecomanda…..depinde de el la ce canal ne vom uita……cu lotul asta si conducerea actuala sper sa fie ceva high definition;)

  6. f bun articol florine….felicitari!

  7. felicitari .. frumos articol.

  8. ce sa mai le are Perez in afaceri . cred ca niciodata nu o sa avem in Romania un presedinte ca el.

  9. crezi bine;))

  10. Mie nu mi se pare atat de genial fiorentino perez asta in primul rand transferul lu cristiano ronaldo era parafat si semnat inca de pe vremea lu ramon calderon FP a dat decat banul ca sa nu platesca daunele alea de 30 de mil , in al doilea rand transferul lu kaka a fost opera lu berlusconi care spre dezamagirea fanilor lu milan isi bate joc de echipa la greu poate a si venit vremea sa vanda echipa la altcineva daca nu mai are chef de fotbal ( e un jiji becali din italia ) , xabi alonso a dat pe el o suma dupa parerea mea exorbitanta 32 mil lire putea sa-l scoata la un pret mai mic si oricum nu cred ca va da randamentul care il da xavi la barcelona , raul albiol l-a transferat datorita gravelor probleme finaciare de le are valencia , las diarra e de pe vremea lu calderon , higuain la fel , la benzema e meritul lu perez sa zicem si la granero desi cred ca oricine venea presedinte il rascumpara si in rest nu mai stau acuam sa discut de tot lotul. Fioretino Perez asta mai mult eu afacerist decat un presedinte de club , echipa de tineret ma refer la Castella sau cum se numeste e la fel adica nu prea vad eu vreun jucator de acolo sa fie promovat anul asta sau anul viitor cum a facut barcelona cu sergio busquets ( are deja 6 selectii la nationala ) sau cu jucatorul asta de acuma pedro parca il chema etc in schimb noi crestem pentru altii ( cazul Mata transferat de valencia le 0 euro si acuma cer min 20 ca sa-l luam inapoi … nu este in era perez dar cam tot aia e ) . Mi se pare mai interesant modelul lu laporta cu transferuri bine gandite in schimb la noi se arunca cu banii pe transferuri la foc automat ( nu zic ca e bine dar totusi 300 de mil mi se par cam multi ) ca nu da din banii lui personali din banii clubului cheltuie chiar nu inteleg ce il pupati atata in (*r pe perez asta cea facut el pana si motanu si-a schimbat punctul de vedere am observat asta acuma cateva sapt pana atunci era deacord cu mine.

  11. @me
    una e sa pupi pe cineva in fund cum spui tu si una e sa treci pe hartie realizarile lui atat de evidente! Pe mine nu ma intereseaza in ce conditii au ajuns Kaka, CR, Benzema, Xabi, Albiol Granero la Madrid ma intereseaza ca sunt aici si nu cred ca doar printr-o simpla coincidenta cu revenirea lui perez. Poate daca ne citeai mai des ai fi observat ca aici FP a fost virulent criticat de multe ori (ultimul ex, citeste editorialul meu Real madrid Asia). In plus nu-ti dau dreptate in privinta lui laporta intru totul…sa ma scuze fanii catalani dar eu ma gandeam serios DACA AS FACE schimbul Ibra-Etoo dar sa mai si platesc 40 de mil in plus!!! In rest, parerea mea e ca esti mult prea critic si iti explic si de ce. Nu de mult prietenul motanu a avut un articol in care sublinia ca Real nu a avut niciodata rabdare sa arunce pustii Castillei in prim plan. Apoi eu am subliniat in articol “Metoda achiziţiilor unor mari vedete a brevetat-o în anii ‘50 predecesorul lui Pérez, legendarul Santiago Bernabeu, (pe care generaţiile mai noi îl ştiu doar ca nume al stadionului din Madrid), când i-a adus dintr-un foc la Real pe Di Stefano, Kopa şi Puşkaş” iar la final am concluzionat cam ceea ce ai concluzionat si tu: “Insa poate mai important decat toate la un loc este ca „El Super Floren” sa demonstreze ca se pricepe la facut echipe de fotbal nu doar la facut bani. La pelota está en su tierra, Floren!”

  12. @me
    pe xabi s-au platit 30 de mil de euro nu de lire, iar Mata e un jucator pierdut in mandatul ‘marelui’ Ramon Calderon!

  13. Foarte bun articolul. Imi place mult.

    Si imi place si de Florentino Perez!
    Care pentru a le raspunde criticilor… face mai mult decat orice al presedinte de club din lume. El si cu Raul poarta emblema Realului peste mari si tzari, ne inobileaza clubul si ne da un aer de elita.
    Totodata el este inconjurat de oameni de calitate, gen Valdano, Butragueno etc care cunosc ft bine esentza fotbalului din toate punctele de vedere.

    Florentino este un baiat ft destept care ia decizii intelepte, nu se eschiveaza, ci risca. Este un pionier in lumea sportului. Strategiile sale de marketing si management sunt studii de caz larg dezbatute la Cambridge, Harvard.. etc.
    El isi pune cunostiintele din domeniul economic, diplomatic, managerial in slujba clubului si reuseste sa ii dea o noua dimensiune. El aduce viziunea si sperantza in randul fanilor si jucatorilor.

    @me Ce spui tu este in mare parte adevarat, dar este gresita interpretarea.
    Este si meritul lui FP ca venit Cristiano (putea ft usor sa plateasca cei 30 mil sau putea sa se eschiveze intr-un fel… dar si la 94 milioane Cristiano a fost ieftin pt ca e mult mai important ca l-am putut aduce, decat pretul. Pretul se stabileste in functie de cerere si oferta, in cazul in care cineva vrea sa vanda/cumpere. De ex, Casillas nu are nici un pretz, fiindca nu e de vanzare. Dar valoarea lui e indiscutabila si mult echipe si-l doresc, dar nu-l pot avea.

    Iar daca nu exista buna prietenie cu Berlusconi, Kaka putea ajunge ft lejer la Chelsea sau Manchester City pe un salariu mult mai mare, si putea face si performantza. Dar amandoi au ales Real Madrid, pentru ca aici au un conducator capabil sa le asigure cea mai buna atmosfera economica, dar mai ales sportiva. Au o baza materiala moderna, un palmares, o istorie si un lot capabil sa faca spectacol si sa castige trofee.

    Si chiar daca Perez a speculat momentul Valencia, Benzema sau Granero, e tot meritul lui.. fiindca a vazut o oportunitate si a profitat de ea.

    Si cel mai important: modul cum Florentino se manifesta place. Nu este un vanator de capete si nu strica relatiile cu celelalte cluburi. Pastram si avem o relatie bazata pe respect si comunicare chiar si cu rivalii din Barcelona, desi uneori suntem criticati de UEFA.

    Deci, daca vrem sa-l criticam pe Florentino, putem sa o facem usor, fiindca a vorbi e cel mai usor pe lumea asta, o putem face de la 6 luni, insa esentza evolutiei sta in Actiune. Iar FP a avut “sange” sa actioneze, sa deschida noi drumuri, chiar si acum in timp de criza si incertitudine.

    Eu un singur lucru ii pot reprosa lui Perez, dar o sa-l exprim cu alta ocazie, la subiectul oportun. Pana atunci sa ne bucuram de fiecare clipa magica pe care aceasta echipa ne-o aduce. Hala Madrid!

  14. Este presendintele ideal!!!!!!!

  15. jc_florin daca un jucator e in ultimul an de contract cum era cazul lui eto’o care iti mai cerea si 14 mil euro salariu nimeni pe lumea asta nu-i nebun sa-i dea in afara de aia de la man city eto’o mai valoara 15 maxim 20 mil de unde rezulta ca eto’o chiar si-a dorit sa plece. Mai tin sa-ti reamintesc ceva poate nu stii di stefano in perioada aia a semnat 2 contracte unul cu real madrid si unul cu fc barcelona federatia spaniola fiind pusa sa solutioneze problema asta a hotarat ca jucatorul adica di stefano sa joace mai intai pentru real madrid primul an dupa care sa joace pentru fc barcelona in al doilea an ceva de genul asta . La auzul vestii catalanii au luat foc si au renuntat la jucator. De Kopa si Puşkaş ( asa se va numni si gheata de aur din cate stiu ) stiu cine sunt . Mata am specificat ca nu a fost pierdut in noua era fiorentino perez , dar ma deranjeaza ca totusi se pierd astfel de jucatori indiferent de cine e presedinte . Daca ai bani si cunosti putin fotbal si nu vii la club sa-ti rotunjesti buzunarele cum e acuzat calderon ca a facut oricine poate face echipa pentru ca impresari sunt multi si aia astepta sa fie contactati ca sa mai faca si ei un comision . Inca ceva iti zic eu ca s-ar putea si cu pusti ca nu-i chiar asa de greu sa le acorzi acolo 10-15 min sau macar anul trecut dupa ce am luat bataie cu 6-2 casa de la barcelona se putea face ceva … altfel nu vad rostul pentru cel mai tin echipa aia castella ca sa dea jucatori echipelor din spania sau ca sa aiba jucatori crescuti de club sa-i puna pe lista uefa .

  16. :) Tu esti piticul din reclama aia?

    - Credite pentru orice!
    - Pentru orice?
    - Da. Chiar si pentru CR9 si Kaka. Pentru orice. :)

  17. Frumos articolul si plin de adevar. Cine vrea si cine poate se straduieste si face diferenta dintre cele doua.

  18. La cum prezinti tu cazul Mata si la cum insisti ca nu e bine sa pierdem jucatori, mai ales tineri (care fie pot ramane o sperantza, fie pot confirma) am putea sa credem ca fostul presedintele lui Atletico Madrid, Jesus Gil , a murit fiind frustrat si macinat la culme ca l-a scapat printre degete pe Raul… (jucator crescut si format in cantera lui Atletico)

    In viatza nu doar o solutie e optima. Sunt mai multe solutii optime la o problema. Iar greseala face parte din experientza.

    Revenind la Jesus Gil, el a inteles fenomenul fotbalistic, si dupa Raul, a mai putut sa renuntze la Torres cand s-a transferat la Liverpool fiindca a inteles ca e benefic pentru toti, mai ales pentru jucator.

    Si revenind la Mata, daca ramanea la Real, poate nu exploda la fel ca la Valencia, e valabil si pentru Granero, Soldado, Negredo, Jurado, etc…

  19. @ me

  20. Si putin imi pasa daca explodeaza la alt club atata timp cat noi avem optiune de Recompra, sa-l aduce inapoi. Impacam si varza si capra si boieru’.

  21. @me
    “Mai tin sa-ti reamintesc ceva poate nu stii di stefano in perioada aia a semnat 2 contracte unul cu real madrid si unul cu fc barcelona [...]La auzul vestii catalanii au luat foc si au renuntat la jucator.”
    …………………………………………
    ok…despre sub asta discutam 10 ani daca vrei :D Si Real Madrid, si CF Barcelona l-au dorit pe Di Stefano. Si l-au obtinut. Negocieri de moda veche, mai mult decat bizare pentru gusturile de astazi, au pus la cale un menage à trois: Di stefano sa joace la ambele echipe. Pana sa renunte catalanii la jucator Don Alfredo a refuzat primul aceasta propunere idioata nu Barcelona. Aici a intervenit MARELE DON SANTIAGO…o soapta în urechea lui Francisco Franco si a venit ‘ok-ul’. Generalul dupa cum stii, n-a fost nicodata un simpatizant al provinciilor autonome si a organizat viata Spaniei într-un cerc cu centrul la Madrid. Pt urmatorii 11 ani Di Stefano a fost al nostru….revenind.

    “cu pusti ca nu-i chiar asa de greu sa le acorzi acolo 10-15 min sau macar anul trecut dupa ce am luat bataie cu 6-2 casa de la barcelona se putea face ceva … altfel nu vad rostul pentru cel mai tin echipa aia castella ca sa dea jucatori echipelor din spania sau ca sa aiba jucatori crescuti de club sa-i puna pe lista uefa .”
    ————————————————
    uite ce spuneam pe 11 august
    # jc_florin pe August 11th, 2009 at 1:34 pm edit:

    @torpy
    Perez a zis asa: “Cei mai buni jucatori din lume, cei mai buni spanioli si cei mai buni canterani”…Eu cred ca politica dusa la cantera deocamdata e defectuoasa, insa am sa amplific acest subiect cand voi avea ceva date care imi lipsesc. Am mai vb cu motanu si el zicea saracu acelasi lucru: NU SE PROMOVEAZA si sunt de acord cu asta. Totusi daca ne uitam pe lotul Realului de acum avem: Casillas, Adan, Miguel Torres, Esteban Granero, Guti, posibil Negredo, Arbeloa (sper sa nu fii uitat) deci o schimbare exista…eu mi i-as dori si pe sarabia, alipio sau carvajal insa din cate stiu Perez se bazeaza pe acesti pusti, pentru ca Real are la Under 15, Under 16 si Under 18 cele mai bune echipe din lume la aceasta ora. Am sa fac un reportaj mai amplu….este singurul lucru care imi da sperante…de ce sunt nemultumit:
    1. Politica de la Castilla…(repet tot ce trece de 22 out)
    2. Antrenorii adusi sunt de mana a doua (nu-l includ pe Menendez aici)
    3. Castilla nu e condusa de un madrilen
    4. Lotul echipei mari nu are unul sau doi pusti (gen Sarabia sau Acuna) care ar inebuni sa intre 5 minute in Copa del Rey.
    ……………
    deci iti dau dreptate

  22. @5inco
    de acord cu tine in privinta lui Mata, care altfel e un jucator minunat…dar noua ne place sa plangem dupa el (recunosc si mie) si nu ne uitam ca si cei care ne sunt dati drept ex, rivalii nostrii l-au pierdut pe Cesc, gratis! In fine, iti dau dreptate.

  23. @me
    legat de Eto’o…unui jucator aflat in ult an de contract…i se poate prelungi si oferi nu 14…macar cat i-a acum Ibra, eu cred ca era de acord :) in fine nu-mi permit sa ma bag in ograda rivalilor, il respect prea mult pe Guardiola si el stie mai bn ce-a facut. Eu personal nu faceam acel schimb!

    Legat de Castilla, poate ti se pare surprinzator, insa eu gasesc un lucru pozitiv si aici, Javi Garcia (7 milioane), Bueno (3 milioane), Schorch (3 milioane), Torres (5 milioane) si Codina (4 milioane) si asta fara sa-l pun pe Negredo (15 milioane)=22 milioane de euro scosi din jucatori de la Castilla (cate echipe au vandut in vara asta pe atatia bani?)

    PS Torres si Bueno au optiune de recompra

  24. Problema se pune altfel ca un copil de 11-12 ani indifent de nationalitate parintii lui foarte probabil in vor directiona mai mult spre barcelona si mai putin spre real madrid ca stiu ca acolo au sansa in viitor sa-si arate valoarea si acuma din curiozitate m-am uitat la meciul barcelona – man city si efectiv nu intelegeam cum o echipa a doua sa zicem asa printre care se gaseau de pusti de 17 ani reusesc sa-i faca pe englezi sa nu atinga mingea periode bune de timp. Chit ca au luat bataie , dar nu asta a contat s-au vazut niste jucatori perdo care deja o sa incepa sa urce , jeffren o sa intre si asta pe parcurs la echipa mare , gay assulin jucatorul israelian adus de la o varsta frageda la barcelona , si mummiesa parca sa in chema un fundas care la 17 ani ( l-am cautat pe net ) evolua cu o incredere de ziceai ca are 22-23. Revenind la subiectul Mata era doar un exemplu dar vazand cum joaca ( si se vede ca stie cu mingea ) nu cred ca nu si-ar fi dat drumul daca i se ofereau sanse la real. Inca ceva barcelona e foarte periculoasa chiar daca il vedeti voi acuma pe ibrahimovic jucand mai slabut dar o sa-si dea drumul si o sa fie foarte periculoas , in schimb victoria cu deportivo nu ma imbata cu apa rece pentru ca am vazut ca echipa cam scartaie si o sa vedeti ca pana vom avea relatii de jos puse la punct vom avea probleme.

  25. Incheiem discutiile aici ca stam aici pana maine dimineata :D

  26. In legatura cu Eto’o…acolo a fost strict decizia lui Guardiola…Laporta cred ca dorea sa-l tina, dar Pep nu l-a vrut de la inceput…anul trecut nu au fost oferte acceptabile, iar anul asta s-a ivit ocazia Ibra, jucator dortit extrem de mult de Pep pe care il considera perfect pentru sistemul nostru de joc. Cam asa a fost cu Sammy…Pep a si spus ca isi asuma toata responsabilitatea pentru acest schimb si la fel a spus si despre transferul lui Chygrynskiy :) . Va salut!

  27. in toata discutia asta…kre am vazut-o intre me si florin…tind sa-i dau dreptate lui me 70% si lui florin 30%….pt k despre perez…aceiasi idee o am si eu….numai k eu nu sunt atat de bland cu el…si oricum…are si florin dreptatea lui…

    insa vreau sa subliniez ceva…chiar dak o sa-mi iau dumnezei si biserici in cap…trece…nu ma afecteaza asa de tare….
    noi..real madrid…fata de barcelona…avem o politica tampita,nesanatoasa….adik…
    nu cred k nu v-ar place sa va mandriti cu faptul k in “primul 11″ se afla 6-7 jucatori crescuti in propria pepiniera…plus alti 10 foarte tineri kre asteapta sa joace…si sa dea ce e mai bun din ei…poate chiar mai mult…pt k un canteran…va juca si dupa ce va simtii k nu mai poate..va strange din dinti si va continua…pe knd un jucator adus pe o suma imensa de bani…nu o sa faca la fel…si aici e si vina celui kre da….dupa cum era vorba aia…prost e cel kre da nu cel kre cere…e normal intr-un fel k un jucator adus pe o suma substantiala sa aiba aere dupa ce vede k e tratat regeste….insa…el e trimis in teren sa demonstreze k merita banii aceia..

    sper doar k in viitor…se va schimba politica celor de la real…nu zic sa nu mai aduca cei mai buni jucatori din lume…spania…etc…..insa pe niste sume “cu bun simt”…si fata de jucatori…fata de toti jucatorii…sa aibe acelasi tratament….nu-l dai pe asta afara k nu-ti convine salariul lui…si pe alalalt nu-l dai…dak tot arunca cu banii pe prime si pe transferuri…nu cred k murea dak pastra un jucator cu un salariu maricel…la urma urmei…clubul a oferit acel contract…cu o suma si o perioada bine determinate…

    sper k fotbalul sa-si recapete spiritul….sa nu devina o afacere…pt k atunci…nu o sa se mai uite nimeni…doar cei kre vor sa lase o impresie buna..doar cei din inalta societate…cei kre vin la meci k la teatru…

  28. florentino …a facut lucruri exceptionale in doar 3 luni …
    peste asteptarile mele si a tuturor …
    cine sa gandea acuma 3 luni k realu va avea o asa echipa …

    si cu siguranta perez …ar raspunde si imagine si fotbal ….fiind real madrid trebuie sa mergi pe mai multe drumuri odata … !!

  29. dar tinand cont de prestatiile din ultima vreme …

    SPORTUL ar trebuii sa fie pe primul lok in fata imaginii si a tuturor …
    pt ca a venti timpu sa castigam sa facem performanta …!!

    performanta sportiva e tot ce ne dorim acuma dupa toate cate sau intamplat in ultima vreme …

  30. peste asteptarile mele…nu…
    scz k-ti zic..da’ ce a fakt asa maret…are doar relatii..si nu a dat niciun ban din buzunarul lui…dak dadea…atunci mai ziceam…
    insa dak dadea din buzunarul lui…atunci nu dadea sumele alea…
    si pt cei kre tot zic k nu se astepta nimeni…
    eu chiar ma asteptam k ronaldo si kaka sa vina la real…nu stiam nimik de albiol…insa sunt fericit k a ajuns la real…de garay stiam de anu trecut…si de benzema…la fel…ma asteptam sa fie adus…si sincer…cred k s-au vazut limitele lui perez la transferul lui david villa…si cu xabi era sa o mierleasca rau de tot…intr-un timp oferea 40 de milioane…pe o rezerva a celor de la liverpool…40 de milioane…iar knd se apropia sfarsitul perioadei de mercato…nici 30 nu a vrut sa mai dea…si pana la urma…a dat 35 de milioane…ceva enorm zic eu pt o rezerva a celor de la liverpool…

    perez…pt mn…e un om cu o gramada de relatii…cu o gramada de bani..da’ kre ii pastreaza doar pt el….
    el…pt mn…e un parvenit…kre se foloseste de imaginea realului…

  31. k din 2003-2004 tanjim dupa performante …
    de la acel meci cu monaco ..din 2004 ..din sferturi …knd am fost eliminati de atunci s a stins era galactica !!

    practik am batut cu 4-2 aksa ..si cei de la monaco au dat cele 2 goluri p final …

    la monaco am pierdut cu 3-1 dupa ce am condus cu 1-0 la pauza prin golu lui raul …
    de atunci am fost elimintati si nu am mai castigat nimik pana in 2007 …

    practic pt mine prima era galactica sa terminat de atunci …
    de asta tanjim acuma dupa un nou inceput …

  32. si de asta e SPORTUL PE PRIMU LOK ..SAU ASA AR TREBUII SA FIE …pt k din 2004 pana in 2007 am pus imaginea p primu lok …
    beckham .. ronaldo dintosu …si ceilalti au facut imagine ..nu performanta p teren !!
    si conteaza foarte mult sa castigi pe teren … pt k fanii asta doresc …imaginea si marketingul cotneaza mai putin pt fani …mai ales dak nu e performanta sportiva !!

  33. timp de 3 ani am fost in seceta (04-07)…. in 2007 2008 au fost rabufniri in campionat …datorita echipei necompetitive a barzei …
    si am reusit sa castiga ..dar in UCL iar am dezamagit !! ..

    acuma florentino a venit sa deschida alta era galactica sau cum s o mai numi …
    avem nevoie de acele vremuri … knd faceam spectacol si cu man united si cu barza in UCL …
    poate dak nu era bayern munchen o echipa puternik pe vremea aceia …putea castiga 3-4 UCL a rand …
    bayern era singura care ne mai cree prob seriose …

    acele vremuri vrem sa se intoark !!

  34. eu il apreciez f mutl pe florentino … !! este exact pe placul meu …
    de knd e la real in acest mandat nu mi s a parut ca a gresit cu nimik …

    nici cu robben si wes nu a gresit …pt k a promis acu 3 luni k vor plek si s a tinut de cuvant …
    cam tarziu robben si a aratat valoarea… trebuia sa o arate in meciu cu barza de pe camp nou sau in ult 5 etape …in care nu am luat nici un 1. …

    trebuia facut cv …si schimbarea a venit !! PEREZ !!

  35. pt mine beckham si ronaldo dintosu nu au fost galactic …dekt intr o mik masura …ceea a castigat beckham cu real ?
    un campionat in 2007 …si acela in ultimul an de contract !!

    tot ce a facut … a vandut tricouri …imagine ..a manifestat interes p piata asiatik …
    si cam atat !!
    dar performanta unde a fost ? nici p locul 2 makr .. un singur campionat in 4 ani …

  36. pentru mine adevaratii galactici au fost : hierro , redondo , makelele , r carlos , zidane , figo , si bine inteles capitanul RAUL !! (si poate ink cativa p care i am omis p moment ) ah si IKER !! chiar si guti pe vremea buna !!

  37. si jucatorii magnifici de pe vremea lui butre ..
    quinta del buitre .. sau echipa lui sanchis care a luat 5 ani la rand LA LIGA !!

    si echipa de pe vremea lui di stefano si puskas !! ..care au luat 5 UCL… si a urcat pe primu lok de la inceput …lok pe care se afla si astazi !! …

  38. e timpul unui nou inceput …

    CONCLUZIA : e timpul sa punem performanta pe primu lok !! … imaginea va venii si asa !! …dak luam la decima !!
    va dati seama …probabil se vor vinde milioane de tricouri …in vara sezonului viitor …dar dak o sa ia alta echipa sau ne oprim iar in optimi ..e clar ca pierdem si la imagine !! …

    PERFORMANTA SPORTIVA ADUCE TOATE : DE LA BUCURIA SUPORTERILOR , PANA LA VANZARI DE TRICOURI MAI MULTE , MARKETING , SI DIN TOATE ASTEA O IMAGINE DIN CE IN CE MAI BUNA A CLUBULUI PE TOATE SENSURILE ….

  39. e timpul sa dovedim pe teren .. k dak nu o sa pierdem si din imagine !!
    e timpul sa castigam la decima !

    si dupa cum a zis si raul4life …intr un articol precedent … este anul cel mai potrivit pt toate astea ..si din punct de vedere statistik vorbind …

  40. suporterii in acest moment vor performanta sportiva !! …de imagine si spoturi publicitare suntem satuli … mai ales dupa ce a fost din 2003 incoace !! …
    si perez cred k isi da seama de asta … e timpul sa vorbim de meciuri de sansele de reusita si sa lasam in urma transferile si tot ..acuma ca sa tras linia si nu se mai poate face nimik !!…

    e timpul sa mergem pana la capat cu echipa asta !! si capatul de drum il stim toti … finala UCL ! …

  41. pai asta vreau sa spun…k tot ce a fakt pana acum perez…nu a fakt pt performanta…ci pt imagine…

  42. imi place la perez k adopta o strategie f interesanta ! … si cu siguranta il are ca model si pe don santiago ..
    care a adus jucatori legendari ca alfredo di stefano puskas …si multi altii …

    intradevar acuma e aproape imposibil sa castigi de 5 ori la rand UCL …
    dar totusi un model asemanator ar trebuii sa aduca roade !!
    este si timpu !!

  43. da a facut imagine !! aveam nevoie si de ea ..doar suntem real madrid !! si aici avem nevoie de toate
    dar acuma sa terminat !! e timpu de performanta !!
    toti dorim asta … gata cu transferurile

    GATA CU GANDU LA RIBERY !!… de acuma trebuie sa ne implinim obiectivu si fara el …
    gata cu toata imaginea ..trebuie sa aratam si pe teren “imaginea” noastra …
    adik imaginea unui jok bun si invingator ….

  44. imi pare rau k nu a venti sa nu credeti k`mi pare bine ..
    dar numai avem ce face …trebuie sa ne gandim la jok si la posibilele obstacole …in drumul spre victorie ..
    pt k sa tras linia si asta e echipa care sa schimbe IMAGINEA SPORTIVA A CLUBULUI…

    k la restu imaginii …si la recorduri la transferuri si salar si la prime si la toate altele ..am aratat k avem imagine …
    e timpu pentru ceva nou … pentru ceva ce nu am mai simtit nicidata ….

  45. pai tocmai asta vreau si eu…imaginea sa fie pe teren..nu prin ziara,pe site-uri si prin asia…pt k aia din asia..azi tin cu o echipa…maine cu alta…

    imaginea ti-o faci prin jocul prestat…nu prin transferurile reusite…

  46. gandeste-te putin….ce fel de imagine are real…
    din toti jucatorii vanduti a fakt rost de vreo 90 de milioane de euro(dak vroia…scotea mult mai mult)….pe knd….cei de la man utd…au luat atatia bani doar dintr-un jucator…

  47. am incredere in echipa asta !! …
    si multumiri lui perez !! pentru tot ce a facut ..de acuma e treaba echipei sa ne faca fericitzi …

    caci dak vom castiga si vom demonstra pe teren ..vom avea tot …
    de la bani mai multi ..
    mai mult suporteri cu siguranta
    imagine mai mare ..

    PERFORMANTA SPORTIVA ADUCE TOT
    e si timpu …

    gata am incheiat …sper k m am facut inteles :D
    multumesc pt ca ati citit tot …
    HALA MADRID !!

  48. sincer…eu spun k vom fii cu adevarat galactici…knd vom reusii sa si vindem pe sume bunicele…spre exemplu cum a fost cu robinho…insa altul numai stiu…e doar exceptia kre confirma regula…

  49. alex…u esti cu istoria…zi-mi si mie te rog…cu ce jucatori cumparati de real…s-a facut vreodata profit…in afara de robinho…si scoatem din discutie canteranii readusi la echipa…

  50. DA The 3nD 0f GAme … imaginea arata k real e foarte stabila econik si nu isi face griji prea mari la bani …

    mai ales dak castigam ce ne am propus ..nu o sa mai fie nici o grija asa mare pt banii investiti …
    mai ales acuma in plina criza mondiala ….

    SI MAI AVEM DE DEMONSTRAT K SUNTEM CEA MAI BUNA A SECOLULUI 20 !!!!!!!

    si mi as dorii ca copii mei sa prinda pe REAL MADRID ca fiind cea mai buna echipa a secolului 21
    mai este foarte mult … dar trebuie sa incepem de acum
    acum e momentu
    ACUM AVEM TOATE FACILITATILE SI CONDITIILE !!

  51. The 3nD 0f GAme pe September 3rd, 2009 at 5:42 pm:
    bine bine da ce jucator a vandut man united? era cel mai bun jucator al lor iar noi am vandut niste jucatori de rezerva (privind sezonul care abia a inceput)

  52. sincer cu nici unul …. pentru ca toti jucatorii legendari au atins apogeul la real …iar apoi au scazut k valoare si au plecat pe sume mai mici …mult mai mici …
    in ult timp …ex : beckham , ronaldo , figo …

  53. The 3nD 0f GAme

    noi ar trebuii sa facem performanta si apoi cor urma si cresteri de pretz si transfer a jcuatorilor !!

    k altfel nu au cum sa creasca !!

  54. si nu mai incerca sa critici ce face perez la real ca nu ai dreptate

  55. era normal ca robben sa plece mai ieftin din punct de vedere performantei la real ..cum juca cu chelsea inainte de a venii ..si cum a jucat in ult 5 etape ale campionatului trecut ???

  56. beckham nu a atins apogeul la real…el s-a stins la real…figo la fel…
    imi pare rau sa spun asta…insa asa e…
    owen la fel….
    si as putea continua…

    de asta tot spun eu k nu sunt de acord cu politica celor de la real….makr de ar mai castiga ceva…k in ultimul timp ma ia lumea in ras k tin cu real…

    e o echipa enorma…insa kre strica fotbalisti…

    @yfmaza pe September 3rd, 2009 at 5:48 pm:
    iar robben si snejder…k banuiesc k la ei te referi k sunt rezerve…eu zic k ar face fata la orice echipa din lumea asta…si nu cred k exagerez…sincer…pt k valoare au…

  57. The 3nD 0f GAme

    obiectivul lui real madrid nu e sa scoata bani din vanzari
    asta i politica …
    scot bani din alte parti … nu din transferuri …
    dar asta chiar nu conteaza asa mult dak am avea performanta sportiva !!

  58. @yfmaza

    dc nu am dreptate…da-mi niste motive…demonstreaza-mi…

  59. sa te uiti atent daca nu se accidenteaza robben pana in etapa a 15-a .mare mirare ar fi.

  60. spre exemplu dak am lua vreo 3-4 UCL in urmatorii 7 ani .. ar mai conta ca perez la vinde pe ronaldo cu 20 si cv de milioane ??
    normal k nu …pt k si a scos de 10 ori bani din imagine ..performanta ..bilete ..vanzari …

  61. pai dak real madrid nu scoate bani din transferuri…atunci inseamna k real a devenit un produs de marketing…iar eu…nu sunt de acord cu treaba asta…

    am mai zis-o…fotbalul se joaca pe terenu nu prin ziare…

  62. si dak nu se accidenteaza…ce dai???

  63. lar vinde pe ronaldo cu 20 si lar aduce pe altu bun la vremea respectiva cu 150…
    dak avem performanta nu conteaza asta !!

    PERFORMANTA E PRIORITARA !!
    si cred k esti de acord cu mine …

  64. sunt multe idee de a conduce un club uite cum facea ajax sa formeze jucatori apoi sa-i vanda alte cluburi investesc bani multi ca sa faca performanta (caz real, m city)

  65. alex…aici nu sunt de acord cu tn….

    dak u cineva cumpara un jucator cu 100 de milioane si il vinde cu 20…atunci omu ala se numest simplu:CRETIN…

  66. hmm pai zi pe ce facem pariu :D

  67. pai sunt de acord cu u …beckham nu a atins nici un apogeu …
    dar a adus bani din imagine …de asta suntem satuli ..
    eu asa am zis mai sus …

    e timpul sa facem performanta si imaginea va venii in teren …cea din afara terenului deja exista ..ne lipseste cea din teeren !!

  68. pai real investeste de vreo 5-6 ani..si ce a casitgat asa important???…la liga???..o are de asa multe ori incat nu mai are loc in vitrina…
    UCL…dc nu a fost in stare sa-l castige…unde e marele fotbalist ruud van nisterloy…k el a ramas la echipa…dc???…
    pt k are un salariu de 6,4 milioane si a fost accidentat tot sezonul trecut…si si-a luat banii degeaba???

  69. @yfmaza pe September 3rd, 2009 at 5:56 pm:

    hmm pai zi pe ce facem pariu

    pai pe ce vrei…eu nu beau alcool,nu fumez…deci nu vreau bautura sau trabucuri/tzigari….

    nush…zi u…

  70. pai daca dai pe un jucator 100 de milioane il ti 5-6 ani castigi campionate iei o data UCL (macar) si mai ai si 50 la 100 din drepturile sale poti spune ca jucatorul respectiv si-a scos banii. atunci nu esti cretin deloc

  71. da ..dar dak a luat 3 UCL … si adus sume enorme din performanta … si e intr o scadere de forma ..si normal cu o varsta mai inaintata … nu poti sa l mai vinzi cu aceesi suma …pt k nici nimeni nu ti da
    cate echipe mai sunt ca real madrid p lumea asta care sa arunce cu bani ?
    niciuna …

  72. in primul rand prin numele mari castigi fani care sunt cel mai de pret pentru echipa

  73. ronaldo de la 24 de ani nu va valora la fel si la 30 de ani ..asta e clar …el a venit sa faca performanta sportiva !! … nu k sa l transfere perez cu 120 ….

  74. dak am lua 4-5 UCL in urmatorii ani …ar mai conta pt tine ca ronaldo la 30 si cv de ani va merge la o echipa mai slab cotata pt ca ia mai scazut valoare si va merge pe 30 mil ???

    pai normal numai conteaza ..pt k perez a castigat de pe urmele lui de 10 ori mai mult dekt cele 60 de milioane diferenta dintre transferul de venire si cel de plecare …si aici nu ai cum sa ma contrazici …
    CONCLUZIA : TREBUIE SA AVEM PERFORMANTA!!!

  75. CA DAK NU AVEM PERFORMANTA SE VA INTAMPLA CA SI WES SI ROBBEN ..VOR PLEK SI IEFTIN SI FARA TROFEE SI PERFORMANTA !!

  76. dak robben si wes castigau makr un UCL … acuma plecau peste 40 …dar asa .. de unde sa valoreze atat ??

  77. @alex_fan_real

    cate echipe mai sunt ca real madrid p lumea asta care sa arunce cu bani ?

    man city si chelsea…
    si mai sunt capabile si altele…barca spre exemplu a castigat absolut tot sezonul trecut…si ar fii avut bani sa cumpere pe oricine si-ar fii dorit…

  78. u ai idee cat a investit chelsea in vara asta :) ) ?

  79. numele mari castiga fani …
    DAR DAK NU JOAK SI NU CASTIGA TROFEE , FANII SE PIERD !! SI SE PIERDE TOT : si bani si imagine si timp si tot …

  80. pai…zi-mi si mie…asa de mult le-a scazut valoarea…???…doar n-au imbatranit…

    real a avut jucatori…n-a avut antrenori in perioada asta…sincer..de cand a plecat del bosque…a fost prapad la echipa…

  81. chelsea a last-o mai moale…da de vreo 3 ani…au bagat si ei bani…serios…nu gluma..

  82. un nume mare nu cade usor

  83. @alex_fan_real pe September 3rd, 2009 at 6:05 pm:

    numele mari castiga fani …
    DAR DAK NU JOAK SI NU CASTIGA TROFEE , FANII SE PIERD !! SI SE PIERDE TOT : si bani si imagine si timp si tot

    pai aia nu se numesc fani..aia se numesc asiatici…

  84. torpyla …niciuna ..pai tocmai de asta suntem primii la imagine !! si la transferuri !!
    dar noi vrem sa fie pe plan SPORTIV PRIMI !!
    dak am fii primii an de an pe plan sportiv … nu ar mai conta restu …

    perez a aruncat cu bani anu asta pt ca era nevoie de reconstructie totala !! …la anu nu va mai face cu siguranta asa !!!

  85. pai se numesc asiatici …dar asiaticii aia aduk si bani si imagine …
    si prin performanta sportiva ii acaparam p toti si asta vrem !!!

  86. eu nu vreau sa fim primii la imagine…eu vreau sa fim primi la fotbal…

  87. pai perez a aruncat cu bani pt k echipa era la pamant .
    trebuie sa intelegem asta. .. a fost ca o revolutie la echipa…aveam nevoie de o schimbare majora !!

  88. la anu nu va mai arunca cu bani.. ! cu siguranta ..
    la anu banii vor venii din performanta pe care trebuie sa o realizam ..si apoi si imagine si marketing si tot

  89. PERFORMANTA E PRIORITARA ACUMA …
    nu mai putem accepta sa mai iesim odata in optimi ..ar fi un dezastru imens ….

  90. nu echipa era la pamant…moralul era la paman…era nevoie sa indeparteze buba si aduca un medicament necesar…
    insa din echipa respectiva…el a vrut sa elimine tot ce a tinut de predecesorul sau…deci de aici…ce intelegi…k e un super presedinte…eu inteleg din toata treaba asta k e un om important cu un ego imens…si kre isi urmareste propriul interes…voi nu vedeti k abia asteapta sa fie laudat…si n-a castigat ink nimik…

  91. alex…mai poti frate…nu te dor degetele???…

  92. pai eu ce am zis torpyla ..si eu vreau asta …
    dar esti de acord cu mine k dak vom primii la fotbal vom fii si primi la imagine !!

    deci cum am spus ..trebuie sa fim din nou primii pe plan sportiv acolo unde ne e si locul ..:D

  93. eu am vrut sa ma fac inteles ..si sa mi spun parerea mea. …

  94. pai moralul fiind la pamant si echipa era la pamant prin evolutia sa ….

    trebuia cineva sa o schimbe sau sa o ridice …si a venit perez si a schimbato
    era mai bine p vremea lui calderon ?
    normal k nu….

  95. pai nu a castigat ? dar calderon ce a castigat ..2 campionate si alea chinuit ca in uCL slab de tot … :(

    perez are mult mai mari sanse sa castige acuma…
    echipa e completa ..avem tot ce ne trebuie !!

  96. sper k m am infacut inteles torpyla …dak nu mai citeste odata ce am scris !! …

    ma bag la o instalare de windows …vb dupa !!
    dak nu ai inteles cv ..iti explik p mess diseara
    hala madrid !!

  97. dak tot se vrea o echipa fenomenala…nu trebuia sa-i vanda pe cei de kre m-am saturat eu sa-i pomenes….cum dreq sa zici k il dai pe snejder pt k avea salariu prea mare…5,2 mil park…iar ruud…kre nu a castigat niciun trofeu european cu real…are salariu de 6,4 milioane..si sezonul trecut l-a luat si degeaba…
    il dai intr-o situatie de aste pe un jucator de 25 de ani in locul unui jucator de 34….la fel se poate spune si cu robben…kre e in aceiasi situatie k snejder…adik a fost….

  98. eu am inteles ce ai vrut sa spui….cred…:))….

    oricum…vb pe mess dak e…

    bft…

  99. @torpyla
    1-”in toata discutia asta…kre am vazut-o intre me si florin…tind sa-i dau dreptate lui me 70% si lui florin 30%….pt k despre perez…aceiasi idee o am si eu….numai k eu nu sunt atat de bland cu el…si oricum…are si florin dreptatea lui…insa vreau sa subliniez ceva…chiar dak o sa-mi iau dumnezei si biserici in cap…trece…nu ma afecteaza asa de tare….noi..real madrid…fata de barcelona…avem o politica tampita,nesanatoasa…”
    ——————————————————–

    eu nu sunt detinatorul adevarului absolut si nici nu sustin asta, mi-am expus punctul de vedere asa cum o fac mereu (in editorial)…cat despre politica noastra ‘tampita’ si ‘nesanatoasa’ respectand-o am devenit echipa secolului trecut, si cred ca daca facem o trimitere scurta la trofee, barcelona mai are de recuperat…nu e putin lucru, maestre.

    2. “dc nu a fost in stare sa-l castige…unde e marele fotbalist ruud van nisterloy…k el a ramas la echipa…dc???…
    pt k are un salariu de 6,4 milioane si a fost accidentat tot sezonul trecut…si si-a luat banii degeaba???”
    ——————–
    stiu ca ai ceva cu Van Gol, dar hai sa-ti raspund: 72 de meciuri-51 de goluri la Real Madrid!!! o medie de 1,41 de goluri per meci!!!!!!!! eu zic ca nu si-a incasat banii degeaba…cat despre UCL, din pacate nu o poti castiga cu unul sau doi jucatori ai nevoie de o echipa, cam ceea ce a avut barca anul trecut sau ceea ce incearca RM acum.

  100. florine…barcelona mai are de recuperat la trofee…insa in secolul asta..e clar peste noi…ce a fost in sec 20 a trecut…aia nu are cum sa se schimbe…ce a fost pana acolo a intrat in istorie si nu are cum sa ne dovedeasca contrariul altcineva…

    2..ruud e la real din 2006…iar 72 de meciuri in 3 ani mi se pare foarte putin…cred k si robben a jucat mai mult…plus k ruud a luat 6,4*3=19,2 milioane in 3 ani..pt 51 de goluri…
    si dak tot e atat de eficient…dc nu a castigat vreun trofeu important la real???…

  101. pai ink ceva…ai zis “UCL, din pacate nu o poti castiga cu unul sau doi jucatori ai nevoie de o echipa”…

    atunci de ce li se sparg borcane in capetele lui robben si snejder k dak erau asa de buni castigau un trofeu important…si oricum….
    real a avut jucatori foarte buni si sezonul trecut…insa…nu a avut antrenor…de la del bosque pana azi..nu am mai avut un antrenor kre sa stie cum sa se impuna…cum sa faca echipa..cum sa se comporte cu jucatorii…

    la urma urmei…presedintele nici n-ar trebuii sa apara pe la echipa…antrenorul decide de cine are nevoie si de cine nu…nu vine presedintele si zice…pe asta il aduc k are imagine buna..pe asta il dau k nu vinde tricouri…pe asta il dau k are salariu mare(si arunca cu banii pe prime si pe transferuri)…si tot asa…

    antrenorul ar trebuii sa fie seful la o echipa…

  102. doar el raspunde pt rezultate…

  103. diabolic >:)

  104. ganditi-va la ce s-a intamplat cu morientes…
    cam aceiasi chestie e si acum cu robben…el nu vindea bine la imagine..nu vindea asa multe tricouri…nu aparea in reviste de scandal…nu aparea toata ziua prin ziare k a umblat cu nush cine…a aparut prin ziare pt jocul prestat..iar asta nu se vinde asa de bn…

    sper sa nu patim la fel k in cazul lui morientes…

  105. care secol Torpyla??si Real are o CL in sec asta si secolul e lung din cate sti eu
    campionate nu credk are mai multe k noi in sec asta,deci cu ce e mult peste noi
    a fost peste noi din cauza lui Calderon si a marilor olandezi looseri adusi de el si nu din cauza acestei politici nesanatoase a lui Perez
    cred k nu esti in masura sa critici ceva ce ink nu a avut loc,dak ai ceva de comentat comenteaza despre aceasta politica peste 2 ani si vedem atunci dak ai dreptate

  106. pai si dak am dreptate…eu nu am nimik de castigat…asa k..nu-i vad rostul…

  107. diferenta in momentul de fata dintre noi si barcelona e k noi suntem o masina de fotbal…o masina de marcat goluri…iar barcelona e o echipa…

  108. si aici nu ai cum sa ma contrazici…

  109. si Robben,din cate stiu a fost la Chelsea in perioada Mourinho,de-asta ii sparge lumea borcane in cap
    zimi ce n-a avut la Chelsea???dak era mai bun decat Ronaldo eu zic k trebuia sa fie un lider la Chelsea si sa castige CL
    dar a plecat si de acolo pe usa din dos si cu scandal,t k nu a avut curaj sa se bata cu MALOUDA pt postul de titular

  110. din cate stiu eu Chelsea avea jucatori mai buni decat Man U si avea si antrenor,asa k sper sa fie incheiat subiectulk RObben si Ronaldo
    voi ati vazut un Robben in cea mai buna forma si un Ronaldo la 50% din potential in acest moment si repede ati tras concluzii ,dar nimeni nu e tot timpul in forma

  111. robben nu e genul de jucator kre sa fie un lider in teren..cum e c.ronaldo…el e genul de jucator kre tace si face….

    si oricum…ce jucatori are real madrid si ce jucatori are chelsea…la fel pot spune si de perioada respectiva..

  112. pai si ronaldo avea tot ce-i trebuie la man utd…asa k…asta nu e un motiv…
    avea nevoie de o schimbare…

  113. pai clar k avea,eu ti-am zis doar k Ronaldo a demonstraqat k e mai bun k Robben,si nu in amicale ci in oficiale
    si Robben a avut echipa dar n-a castigat CL.sper k ai inteles si incheiem subiectul

  114. eu nu am zis k robben e mai bun dekt c.ronaldo…niciodata n-am zis asa ceva…

    am zis doar k merita sa ramana la real…mai ales knd vad cine a ramas….gago,drenthe,ruud…

  115. si eu am zis asta,nu am spus niciodata k Robben nu ar avea valoare de Real sau k as vrea sa plece
    dar dak omul nu a putut accepta faptul k nu va mai fi titular incontestabil si a decis sa plece,cu ce a gresit Perez??trebuia sa faca k Bayern??

  116. treaba cu ia fost frica…eu sincer nu o cred…e doar un alibi k sa nu-si pateze perez imaginea..

  117. e greu de inteles ca a vrut sa plece.

  118. @1. robben a vrut sa plece a plecat- ‘La revedere!” (si apropos are 18 meciuri jucate in fiecare an cu o medie de 3.9 goluri, e mult mai putin ca la RVN)

    2. O spun in premiera, si garantez: Sneijder a plecat in primul rand de la real pt viata indisciplinata pe care a dus-o in ultimul an!

  119. torpyla,la fel a facut si cand a plecat de la Chelsea.motivul plecarii sale a fost venirea lui Malouda
    tu preferi sa crezi k Pelegrini ii spune unui om k il vrea si apoi se razgandeste
    astazi si Robben a recunoscut asta,a zis k a plecat la Bayern pt a putea juca si k a fost ofertat si de Barca dar a ales Bayern tocmai din acest motiv
    deci trage si tu o concluzie din aceasta declaratie!!

  120. pai pellegrini a zis k avea nevoie de el…si el si snejder erau in planurile lui…
    iar la o echipa kre se respecta…ultimul cuvant ar trebuii sa-l aibe antrenorul…

    @florin

    stiu k snejder avea o viata extrasportiva tumultoasa…insa robben nu avea…si despre treaba asta cu viata extrasportiva…nu am nicio problema atata timp kt joaca bn….poate sa mearga unde vrea..e tanar..sa se distreze…insa sa nu-i afecteze munca….s.ramos,casillas,guti,c.ronaldo,marcelo…si ei au o viata extrasportiva plina de cluburi de noapte…

  121. ultimu il are jucatorul pe care nu-l poti forta sa joace,sper k e destul de clara declaratia lui Robben si ai inteles perfect k nu Perez e de vina pt plecarea lui
    singura vina pe care o are Pelegrini e k nu ii putea oferi postul de titular

  122. pai kk8…dak si u spui k pe jucator nu-l poti forta sa plece…atunci ce parere ai de plecarea lui snejder…benefica..nu??…

  123. sneijder a fost indisciplinat si s-a comportat urat…uita-te la VDV omul a stiut sa fie respectuos si a ramas la Madrid.

  124. eu am zis k nu-l poti forta sa joace,pt k it strica vestiarul ,da declaratii urate si provoaca scandal

  125. alex…..tu reamintesti de meciuri de antologie cu manU si bayern si zici k ronaldo nu era din categoria marilor artisti ai acelor timpuri?poi cine a fost omul meciurilor cu man? iar torpyla…figo s-a stins la real?a imbatranit poate si nu a mai dat acelasi randament dar 3-4 ani nu discuta cu adversarii directi….aici am vrut doar sa va contrazic in acest dialog lung pe care l-ati avut;))

  126. inca va mai bateti capu ;) )

  127. cat despre Sneijder acesta tot timpul a facut figuri.dak nu iesea prin presa,statea linistit si isi accepta nivelul de rezerva atunci ar fi ramas k rezerva,dar nu poti avea rezerve care sunt nemultumite de statutul lor pt k dauneaza echipei
    dak apreciezi asa mult barca ,uita-te ce rezerve au pe posturi.crezi k nu puteau sa-l tina pe Deco sau Ronaldinho rezerva??

  128. 1.eu nu apreciez barca…eu apreciez politica lor si comportamentul lor fata de jucatori…au o echipa foarte buna…bravo lor…insa eu sunt suporterul celor de la real…
    2.atata timp cat joaca bn…putin imi pasa de caracterul lui…la fel se poate spune si de c.ronaldo…k e ingamfat..si chestii de astea…insa are si de ce…
    3.tin sa-ti spun k deco era rezerva lui ronaldinho un timp destul de indelungat…doar knd jucau 4-2-3-1 il folosea pe deco titular…cu ronaldinho extrema stanga si messi in dreapta…

  129. problema e k nu poti tine jucatori care strica vestiarul.Cristiano e ingamfat dar nu e nemultumit,Gerard are si el iesiri dar nu la adresa coechipierilor,antrenorilor etc.
    nu conteaza comportamentul extrasportiv al tau atata timp cat tu joci bine si nu ii deranjeaza pe ceilalti colegi

  130. @ Motanu… treningul e marimea 42-44 conform GB (Great Britain)… asta m-a incurcat si pe mine… ca nu e cu XL.. XXL

    asta e:

    http://www.realmadridshop.com/stores/realmadrid/products/product_details.aspx?pid=51022&lid=1

  131. si eu ce am zis:)))…

  132. pai de asta nu putea ramane Sneijder.nu cred k dak se comporta cum s-a comporta VDV nu ar fi ramas,dar prin comportamentul sau crea deranj ,pt k era o colonie de olandezi care erau si f buni prieteni

  133. pai din colonia aia…parerea mea…e k cel mai bn ii pastra pe robben,snejder si vdv/huntelaar…unul dintre ultimii 2…iar pe drenthe si ruud clar i-as fii vandut…pt k nu (mai) fac fata la real…cel putin ruud a imbatranit..ar fii trebuit sa-i lase locul unui jucator mai tanar…mai bn il dadea si pe huntelaar si pe negredo si pe ruud da’ sa fii vazut si eu odata k promoveaza un canteran(sarabia,szalai,bueno…oricine…da’ sa i se dea o sansa…)

    insa nu eu decid…eu zic k asa era cel mai bn PT ECHIPA…nu pt imagine sau pt nush ce actiuni de marketing…

    PT ECHIPA…

  134. baieti asta e de acuma ..sa nu ne mai certam … oricum eram multi …trebuiau sa plece cativa ….

    torpyla stii de ce nu la vandut pe rud si ia vandut p wes si robben ?

    pt k valoreaza mai mult ..si a vrut sa scoate alea 80-90 milioane p care le a promis ….
    acuma parerile is impartite …sa tinut de cuvant …
    k doar asa a vb..mai tii si u minte …

  135. http://www.defensacentral.com/mas_futbol/34127/barcelona-villarato-laporta-ramon-calderon-real-madrid

    citesti si tu aici..este interesant…
    bine eu stiam……..

  136. @ Motanu Am citit si chiar daca o fi asa, noi nu trebuie decat sa ne uitam in ograda noastra. Sa ne facem treaba cat mai bine si sa castigam cu/fara opozitia arbitrilor, pentru ca suntem capabili.

  137. E adevarat ca s-a vorbit mai putin de Barcelona cand a inceput Don Floren cu transferurile; acum e timpul sa si jucam fotbal ca ei, sau chiar mai bine, altfel… Don Santiago a creat primul Real Galactic dar a avut si rezultate, 5 CCE consecutive…

  138. da gabipetre … nu cred k va mai egale nimeni niciodaata recordu de 5 UCL la rand … in ziua de azi la echipele de azi e aproape imposbil …

  139. ronaldo99 … pt ronaldo dintosu am tot respectu …a jucat f bine ..pakt k nu a reusit sa ia UCL …nici cu real nici cu alta echipa nu a luat UCL …
    pe mine ma suparat ronaldo pe final de contract la real …knd s a ingrasat si nu a mai jucat nik ..s o si accidentat p o perioada de timp …si era mai mult rezerva …

  140. a fost mare jucator …numai stiu exact ce am vb de el acum cateva …zile dar dak recitesti ai sa vezi k nu am vb de rau cu siguranta ….

    ronaldo mare jcuator …castigator a 3 cupe mondiale …golgheter all time a cupei mondiale …
    zeci de trofee … 2 baloane de aur …. gheata de aur … si altele la echipele de club …

    dar ii lipseste un prestigios trofeu …cel mai prestigios al cluburilor din europa :
    UCL !!

  141. Dac castigam UCL si campionatul insemna ca am facut un sezon Bun….Daca castigam UCL ,campinatul si Cupa atunci am facut un sezon foarte bun….Sper sa castigam macar un trofeu…HALA MADRID!!!

  142. baieti…spuneti va rog cum sa-mi pun si yo avatar?:D

  143. si eu am fost ajutat.. pe coloana din mijloc scrie IMPORTANT intra acolo si urmezi instructiunile…..;)))

  144. @adimadridista

    frumos avatar :D trist dar frumos

  145. VREM FUNDASI ADEVARATI

Comenteaza acest articol!